Când deschideți din nou computerul după șase luni pentru a instala eventual hardware nou, de obicei vă întrebați dacă calculatorul nu este mai bine descris ca un aspirator. Ceea ce face lucrurile mai ușoare pe de o parte - imaginați-vă cât de des ar trebui curățată camera dacă toată murdăria nu ar fi prinsă de computer ca măsură de precauție - înseamnă, pe de altă parte, că înseamnă curățarea consumatoare de timp a interiorul PC-ului.
În plus, praful din carcasă este principalul motiv pentru supraîncălzire și, prin urmare, posibilă funcționare instabilă.Deși curățarea din când în când nu poate fi împiedicată, efortul necesar pentru aceasta poate fi redus semnificativ. O soluție simplă și rentabilă sunt filtrele de praf, care sunt plasate în fața ventilatoarelor de admisie. Odată ce acestea sunt instalate, întregul interior cu toate colțurile sale inaccesibile și componentele sensibile nu mai trebuie să fie praf, ci doar filtrele.
DEMCiflex oferă o soluție care este deosebit de ușor de adaptat, care în acest caz este potrivită pentru ventilatoare de 80 mm. Filtrul este pur și simplu plasat pe deschiderea ventilatorului din exteriorul carcasei și este ținut acolo magnetic. Prin urmare, nu sunt necesare șuruburi sau similare, ceea ce înseamnă că nu există restricții de compatibilitate. Deoarece nu toate pozițiile ventilatorului sunt atractive din punct de vedere magnetic, în livrare este inclus un cadru suplimentar, care este lipit de spate și pe care este ținut filtrul.
Filtrul în sine este fabricat dintr-o țesătură din poliester foarte strâns și durabilă. Acest material special este folosit și în spitale, de exemplu pentru a menține sălile de operație fără praf. În același timp, plasa este permeabilă la aer și, prin urmare, împiedică doar puțin fluxul de aer.
Desigur, acest efect se diminuează pe măsură ce praful crește, motiv pentru care filtrul trebuie îndepărtat și curățat ocazional. Datorită metodei speciale de fixare, demontarea ventilatorului este rapidă și ușoară. Praful poate fi apoi îndepărtat cu mâna, scuturat, spălat și, în cazul murdăriei încăpățânate, îndepărtat.
În sfârșit, câteva sfaturi despre instalare: În primul rând, se pune întrebarea care sunt ventilatoarele care trebuie să fie acoperite. După cum am menționat deja, acest lucru afectează doar ventilatoarele de admisie. Dar ce sunt ei?
Cel mai bun mod de a spune este să te uiți la ventilatorul în sine, cu două săgeți în exteriorul sau în interiorul cadrului ventilatorului. Dacă una dintre cele două săgeți indică spre interior sau dacă suspensia rotorului este aliniată cu interiorul, acesta este un ventilator de aspirație. Acestea sunt de obicei situate pe partea frontală, pe panoul lateral și pe partea inferioară, în timp ce ventilatoarele din spate și capac transportă de obicei aerul din carcasă și, prin urmare, nu trebuie să fie filtrate.
Pentru a maximiza efectul de filtru, se poate crea o suprapresiune în carcasă. Aceasta înseamnă că mai mult volum de aer este împins în carcasă decât este aspirat simultan din carcasă de către alte ventilatoare. Acest lucru previne intrarea aerului (și odată cu el praful) în interior prin alte deschideri care nu pot fi filtrate.
Dacă toate ventilatoarele au aceeași dimensiune, mai multe ventilatoare ar trebui să sufle în carcasă decât să se scoată. Unitatea de alimentare trebuie să fie inclusă ca un ventilator extra, cu condiția să nu-și preia alimentarea (partea ventilatorului) direct din exterior (are loc la montarea pe podea). Dacă există ventilatoare diferite cu dimensiuni și viteze diferite, volumul de aer respectiv (m³/h) din fișele tehnice oferă o valoare de referință bună, deși volumul total al ventilatoarelor aspirate trebuie să fie mai mare decât cel al ventilatoarelor care suflă.
Notă: Zona din jurul fantei ventilatorului utilizată ar trebui, dacă este posibil, să fie plană și să nu aibă părți proeminente. Acestea pot afecta altfel aderența la suprafață.
Detalii tehnice:
Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare
Acest produs poate fi achizitionat folosind 77 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!