Robot de aspirare Roborock Q5 Pro , aspirator&mop, 59W, LiDAR, 5500Pa, mapare 3D, 5200mAh, recipient praf: 770ml, negru
Curatati cu dubla simplitate Experimentati o revolutie in materie de curatare cu peria DuoRoller™. Impreuna cu o aspiratie impresionanta de 5.500 Pa si o navigare inteligenta, Q5 Pro ofera o experienta de curatare fara efort. | |
Se ocupa de munca ta murdara Experimentati confortul de curatare fara probleme cu noul RockDock® Plus. Sacul de praf de 2,5 L cu rating E12 va permite sa curatati timp de pana la 7 saptamani fara a fi golit, ceea ce il face ideal pentru familiile cu animale de companie si pentru reducerea alergenilor. | |
Indepartati praful pe care abia il vedeti Q5 Pro poate aspira si curata simultan pentru a capta praful fin pe care doar aspirarea ar putea sa nu-l vada. Designul detasabil al mopului il face suficient de versatil pentru a satisface toate nevoile dvs. de curatenie. | |
Cilindri dubli pentru o putere dubla Va prezentam peria DuoRoller™, cea mai recenta tehnologie de curatare Roborock, conceputa pentru a imbunatati performanta de aspirare pe covoare si pentru a asigura mai putine incurcaturi de par, pentru a oferi o curatare fara probleme. | |
Putere de aspirare impresionanta de 5.500 Pa Puterea de aspirare HyperForce® a fost imbunatatita la 5.500 Pa, permitandu-i lui Q5 Pro sa indeparteze cu usurinta murdaria si parul de animale de companie de pe diferite tipuri de pardoseli, lasandu-va de fiecare data un spatiu de locuit impecabil. | |
Caracteristicile aplicatiei personalizabile Cu Roborock App, personalizati-va rutina de curatare cu o rutina personalizata. Setati o ora, un mod de curatare si camerele pe care trebuie sa le curatati, iar procesul va incepe automat. | |
Cos de gunoi mai mare pentru parul mai lung al animalelor de companie Cu un cos de gunoi incorporat spatios de 770 ml, Q5 Pro se ocupa eficient de parul lung al animalelor de companie, sporind confortul rutinei de curatare. | |
Cartografiere precisa pentru navigare inteligenta Sistemul de navigatie PreciSense® LiDAR creeaza harti detaliate si precise, permitand modelului Q5 Pro sa identifice cel mai eficient traseu de navigare pentru o curatenie optima. | |
Curatati in continuare Actionat de o baterie puternica de 5200 mAh, Q5 Pro poate curata non-stop timp de pana la 4 ore, asigurand sesiuni de curatare prelungite, fara intreruperi. | |
Curatarea podelelor fara cusur Q5 Pro+ curata podelele din lemn masiv, deplasandu-se in directia cusaturilor si patrunzand printre crapaturi pentru o mai buna eficienta a curatarii, lasand murdaria sa nu se ascunda nicaieri. | |
Suport pentru cartografiere 3D Aruncati o privire noua asupra casei dvs. si obtineti o intelegere mai clara a amenajarii cu ajutorul 3D Mapping. Puteti adauga chiar si mobilier si materiale pentru podea pentru a va recrea virtual casa. | |
Curatare rapida Experimentati o curatare cu 30% mai rapida prin selectarea traseului de curatare rapida din aplicatie, in functie de necesitati, ajutandu-va sa economisiti timp. | |
Mapare pe mai multe niveluri Multe case au mai multe niveluri. Sistemele de cartografiere pe mai multe niveluri recunosc in mod automat nivelurile distincte ale casei dumneavoastra. Tot ce trebuie sa faceti este sa puneti robotul jos. Nu este nevoie de docuri suplimentare, nu este nevoie sa identificati nivelul in aplicatia dvs. Sunt acceptate pana la patru niveluri. | |
Vorbiti la comanda Preia controlul, comandand robotului tau sa inceapa sa curete intreaga casa sau sa se ocupe de anumite incaperi doar cu puterea vocii tale. Acesta poate fi conectat la Amazon Alexa, Google Home si Apple Siri pentru a facilita accesul. | |
Pastrati copiii si animalele de companie in siguranta Copiii curiosi si animalele de companie neindemanatice ar putea porni din greseala o curatare prin apasarea unui buton. Impiedicati acest lucru sa se intample cu ajutorul blocarii pentru copii. | |
Pastreaza covoarele luminoase Automatic Carpet Boost ridica automat puterea de aspirare la maxim atunci cand este detectat un covor. |
Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare
Acest produs poate fi achizitionat folosind 1714 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!