Robot de aspirare Roborock S7 MaxV Ultra, 5100 Pa, Mop cu ultrasunete 3000/min, 74W, Identificarea covorului cu ultrasunete, Recunoastere automata a camerei, Auto-umplere cu apa, 180 min (mod silențios), Recipient praf: 400ml, Recipient apa: 200ml, Negru
Roborock S7 MaxV Ultra Aspira mai mult. Mop mai mult. In timp ce goliti mai putin, curatati mai putin si faceti mai putin. Roborock S7 MaxV, combinat cu docul Empty Wash Fill Dock, lanseaza un nou nivel de automatizare a curatarii podelelor. Un Dock pentru a-i conduce pe toti Empty Wash Fill Dock este cel mai avansat dock Roborock de pana acum, dezlantuind o lume de noi facilitati pentru cei care au nevoie de cea mai curata dintre podele. Auto-spalare Un sistem unic de spalare spala mopul robot in timpul curatarii si cand este terminat. Auto-umplere Reincarca rezervorul de apa al robotului in timpul curatarii pentru o perioadaa de stergere de pana la 3230 sqft. Auto-curatare Designul cu autocuratare se curata si singur, pentru o intretinere si mai usoara. Autogolire Golirea automata a gunoiului inseamna pana la 7 saptamani fara schimbarea sacului. Incarcare rapida Reincarcati cu 30% mai repede si reveniti la curatare mai devreme. Aspiratie puternica de 5100 Pa Puterea de aspirare a fost marita. Pana sus. De la maximum 2500 Pa pe Roborock S6 MaxV pana la 5100 Pa pe S7 MaxV. Asta inseamna mai mult decat dublul puterii. Porniti modul Max+ si toata aceasta putere va apartine. Inteligenta atotstiutoare ReactiveAI 2.0 combina scanarea 3D cu lumina structurata – un proces care utilizeaza un model proiectat pe o scena si utilizeaza deformarea modelului pentru a recunoaste obstacolele cu acuratete – si o unitate de procesare neuronala complet noua conceputa pentru a executa algoritmii de invatare automata ai Roborock, pentru a face S7 MaxV sa gandeasca mai inteligent, lucreaza mai repede, mai usor ca niciodata. Vezi. Evita-l Podelele din casele aglomerate sunt un camp minat de sosete, jucarii, cani si multe altele. Scanarea 3D cu lumina structurata identifica cu precizie locatia si dimensiunea obstacolelor si pericolelor, atat in camerele luminoase, cat si in cele intunecate, pentru o curatare fara griji in orice moment al zilei. Recunoasteti si reactionati Multe lucruri pot prinde un robot, de la cantare la fire, pantofi si chiar deseuri de animale de companie. Avand la baza invatarea automata si o unitate de procesare neuronala dedicata, S7 MaxV recunoaste aceste pericole si reactioneaza diferit in functie de ceea ce vede. Apropiindu-va de pantofii cazuti, dar stati departe de deseurile animalelor de companie. Chiar si sa-si dea drumul cu atentie intre pericole. Inregistrati-va pentru un chat Vizualizarea de la distanta a fost acum imbunatatita, astfel incat sa puteti face mai mult decat sa vorbiti cu oamenii de acasa. Cu un microfon integrat, acum poti vorbi cu ei, indiferent unde te afli. Construit pentru securitate si confidentialitate Nu se poate spune suficient ca confidentialitatea si securitatea sunt esentiale atunci cand aveti o camera acasa. De aceea, in scopul evitarii obstacolelor, ReactiveAI 2.0 nu salveaza o singura imagine. Nicio imagine salvata inseamna ca nu exista imagini de pierdut. Nu numai ca, S7 MaxV este certificat ca un produs de casa inteligent si sigur de catre TUV Rheinland si indeplineste, de asemenea, standardele de securitate cibernetica ETSI EN 303 645. Control total al aplicatiei •Recunoaste automat pana la 4 niveluri pentru o navigare eficienta. Va puteti vizualiza casa cu o harta 3D. •Folosind mobilierul dvs., S7 MaxV recunoaste automat dormitoarele, camerele de zi, salile de mese si baile si va va recomanda cantitatea potrivita de putere de aspiratie si intensitatea de curatare pentru fiecare camera. •Folositi zone virtuale interzise, pereti invizibili si zone fara mop pentru a va opri robotul de unde nu doriti sa ajunga. •Programeaza-ti curatenia in functie de ora si camera. Aduceti cea mai inteligenta si atenta experienta de curatare. Curatare profunda cu tehnologia Sonic Vibration Cu puterea sunetului, frecarea de pana la 3.000 de ori pe minut. Alimentate de un rezervor electronic de apa de 300 ml, petele de la cafea la noroi si altele pot fi curatate profund si eficient. De asemenea, creste cand curatarea este terminata pentru a evita raspandirea murdariei, prevenind eficient poluarea secundara. Imbunatateste complet curatarea casei dvs. cu tehnologia sonic mopping. Gata sa se ridice Ai covoare? Si podele proaspat spalate? Perfect. Ridicarea inteligenta a mopului inseamna ca atunci cand este detectat un covor, mopul este ridicat din cale. Acum puteti obtine podele spalate si covoare aspirate intr-o singura curatare. Dreapta si rapida cu navigarea LiDAR Folosind LiDAR Navigation, hartile de la bord sunt incredibil de precise, iar renumitii algoritmi de navigatie adaptivi Roborock functioneaza intotdeauna pentru a gasi cea mai rapida ruta pentru curatare. Acum, incepeti sa va bucurati de curatare Suportul Amazon Alexa, Google Home si comenzile rapide Siri va permit sa va comandati robotul cu puterea vocii. Incepeti curatarea cu o simpla comanda vocala. Blocare pentru copii Preveniti animalele de companie si copiii sa inceapa cu usurinta o curatare, plasati robotul convenabil oriunde.
Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare
Acest produs poate fi achizitionat folosind 7470 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!