Yale Linus® Smart Lock în combinație cu Bosch Smart Home – inteligent și sigur datorită expertizei duble
Când vine vorba de încuietoarea ușii tale, te aștepți la cel mai înalt nivel de securitate prin calitate. Și asta nu trebuie să vină în detrimentul confortului tău obișnuit. Prin urmare, vă puteți baza pe expertiza combinată și peste 130 de ani de experiență a două mărci tradiționale:
Yale Linus® Smart Lock a fost dezvoltat de specialiștii Yale pentru soluții de închidere și perfect adaptat pentru integrarea în sistemul dumneavoastră Bosch Smart Home.
Aceasta înseamnă că încuietoarea inteligentă a ușii funcționează mână în mână cu toate dispozitivele dvs. inteligente, cum ar fi camerele, mufele adaptoare, luminile sau sistemul de alarmă - oferindu-vă securitate fără efort.
Deschideți ușile de la distanță – dar numai pentru persoanele autorizate
Nu lăsați oaspeții afară în ploaie: puteți bloca și debloca în mod convenabil Yale Linus® Smart Lock de oriunde folosind aplicația. Vine cineva des? Apoi, puteți acorda acestor persoane, de exemplu asistentului dvs. de curățare, permisiuni de acces definite în timp.
Fii mereu cu ochii pe cine este la uşă
În combinație cu camera de exterior Eyes, știi mereu cine este la ușa ta și poți chiar să vorbești cu vizitatorul. De îndată ce camera de exterior detectează mișcare, veți primi un mesaj cu o imagine live prin aplicația Bosch Smart Home și puteți debloca Yale Smart Lock cu un singur clic.
Activați automat sistemul de alarmă prin Smart Lock
Pentru și mai multă siguranță și confort, utilizați Smart Lock ca declanșator pentru automatizări individuale în sistemul dumneavoastră Bosch Smart Home. De exemplu, de îndată ce încuiați ușa, vă activați automat sistemul de alarmă sau declanșați scenariul personal de „plecare din casă”.
Utilizați independent sau în sistem
Doriți să încuiați și să deblocați ușa de la intrare inteligent? Apoi puteți utiliza Yale Linus® Smart Lock ca soluție de sine stătătoare pentru casa dvs. și o puteți controla cu aplicația Yale Home.
Obțineți securitate și confort suplimentar integrându-l în sistemul dumneavoastră Bosch Smart Home:
pur și simplu conectați încuietoarea inteligentă a ușii folosind Yale Connect Wi-Fi Bridge inclus în pachet. Acum puteți controla Linus® direct prin aplicația Bosch Smart Home și puteți beneficia de funcții și automatizări suplimentare, de exemplu combinate cu sistemul de alarmă.
În ciuda agitației din casă, aveți întotdeauna totul în vedere
Toți au ieșit din casă dimineața? Ultima persoană chiar a închis și a încuiat ușa din față?
Cu Yale Linus® Smart Lock puteți răspunde la aceste întrebări fără efort - chiar și de la distanță datorită Yale Connect Wi-Fi Bridge.
În aplicația Yale Home puteți vedea întotdeauna starea încuietorilor inteligente a ușii și, datorită fluxului de activitate 24/7, știți exact cine a deschis ușa și când.
Nu vrei să continui să verifici? Alertele inteligente ajustabile individual vă informează automat despre anumite activități prin notificare push.
Nu mai căuta niciodată cheia datorită geo-gardului
Nu ai mâna liberă acum? Nici o problemă! Datorită geo-fencing, deblocarea automată cu funcție de deblocare automată detectează când vă aflați în apropiere și deblochează automat Yale Linus® Smart Lock.
Dimpotrivă, dacă încuierea automată este activată în aplicația Yale Home, puteți fi întotdeauna sigur că blocarea inteligentă a casei este cu adevărat blocată de îndată ce vă închideți ușa.
Puteți seta închiderea automată a ușii în mod individual, în funcție de dorințele dvs.: Yale Smart Lock se încuie fie imediat, fie reglabil individual între 10 secunde și 30 de minute după ce ușa a fost închisă.
Blocați și deblocați convenabil folosind controlul vocal
Ți-ai invitat prieteni la cină și încă sfârâie în bucătărie când oaspeții sunt deja la ușă? Nici o problemă!
Pur și simplu deschideți ușa folosind asistentul vocal. Acest lucru economisește timp prețios și nimic nu este lăsat nesupravegheat în tigaie.
Pur și simplu spuneți „Hei Alexa, deschide ușa din față” și – pentru a securiza procesul – PIN-ul tău: îți poți întâmpina oaspeții fără a arde mâncarea.
Fii în siguranță chiar dacă îți pierzi smartphone-ul
Una dintre persoanele cu acces la casa ta și-a pierdut smartphone-ul sau i-a fost furat? Chiar și în acest caz neplăcut, Yale Linus® Smart Lock oferă un avantaj decisiv: în loc să suni frenetic lăcătușul, poți dezactiva imediat cheia virtuală în orice moment folosind aplicația Yale Home.
Cu toate acestea, nimeni nu ar trebui să stea în fața ușii. Prin urmare, mai târziu puteți atribui ghinionului o cheie virtuală nouă, gratuit.
Apropo: chiar dacă ai o încuietoare inteligentă, ușa din față poate fi descuiată și încuiată în orice moment cu o cheie convențională.
Montați fără efort peste cilindrul existent
Yale Linus® Smart Lock este compatibil cu o varietate de încuietori. Puteți verifica cu ușurință dacă al dvs. este unul dintre ei folosind verificarea de compatibilitate.
Se potriveste? Atunci asamblarea este și o joacă de copii. Încuietoarea ușii Yale Smart Home este atașată la interiorul ușii dvs. folosind cilindrul existent. Nu trebuie să înșurubați sau să găuriți pentru asta. Pentru a instala, pur și simplu urmați instrucțiunile pas cu pas din aplicație.
Domeniul de livrare
Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare
Acest produs poate fi achizitionat folosind 1524 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr.34 din iunie 2014 consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:
1. - O declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]).
2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Pentru livrarea produselor voluminoase (ex: frigidere, combine frigorifice, lazi frigorifice, masini de spalat etc.) se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 30 RON (fara TVA). Pe langa aceasta taxa, se va aplica si un cost suplimentar in functie de greutatea produsului (costul kilogramelor suplimentare). Ambele costuri vor fi evidentiate distinct in cosul de cumparaturi si vor fi inscrise pe factura fiscala.
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!