Recipient pentru filtrarea apei "Flow", marca BRITA, compus din:
Recipientul este prevazut cu robinet pentru o turnare precisa a apei, fara efort. Designul sau a fost gandit astfel incat sa poata incapea in frigider (avand 22 x 21 x 31 cm dimensiune) si sa poata fi dezasamblat cu usurinta pentru curatare.
De ce produsele filtrante BRITA?
Aceste recipiente filtrante inovatoare sunt o metoda practica, comoda, si ecologica pentru a va mentine hidratat in permanenta fara a fi necesar sa carati constant sticle clasice de apa imbuteliata. Spre deosebire de sticlele de plastic ce nu sunt deloc prietenoase cu mediul inconjurator, fiind greu degradabile, recipientele BRITA se utilizeaza pe termen lung, fiind necesara doar simpla reinlocuire a cartuselor filtrante.
Cu ajutorul lor, va puteti bucura de gustul autentic al apei care, odata filtrata, va fi mult mai limpede si impuritatile vor fi reduse.
Indicatorul de schimbare a cartusului
Recipientul filtrant Flow este prevazut cu un sistem de avertizare pentru schimbarea cartusului tip Memo, pozitionat pe capac. Usor de observat si de setat, acesta este un indicator AUTOMAT.
Cum functioneaza? Acesta monitorizeaza procesul de filtrare a apei si afiseaza durata de functionare ramasa a cartusului MAXTRA+. Dupa introducerea cartusului MAXTRA+, tineti apasat butonul START timp de cateva secunde, pana cand cele 4 bare for fi afisate pe ecran si se vor aprinde alternativ de doua ori. Fiecare bara reprezinta cate o saptamana din cele patru in care se poate utiliza cartusul MAXTRA+ cu maxima performanta. Pe parcursul utilizarii cartusului filtrant MAXTRA+ cu fiecare saptamana, va disparea de pe afisaj cate o bara, indicand astfel durata de viata ramasa.
Inlocuirea cartusului filtrant MAXTRA+
Pentru un consum de 2 l de apa pe zi de persoana si pentru obtinerea unor rezultate optime de fiecare data, recomandam inlocuirea cartusului MAXTRA+ la fiecare 4 saptamani sau la 150 l de apa filtrata. Dupa expirarea termenului recomandat, detasati capacul recipientului filtrant, scoateti palnia cu grija, apoi, cuprinzand de o parte si de alta cartusul, trageti-l in sus.
Noua forma ergonomica a cartuselor MAXTRA+ permite inlaturarea si inlocuirea lor cu usurinta.
Tehnologia MAXTRA +
Recipientul este prevazut cu cartus filtrant BRITA MAXTRA +, o versiune imbunatatita a variantei originale MAXTRA.
Tehnologia inovatoare de filtrare "MicroFlow" a cartuselor MAXTRA+ cu care sunt prevazute recipientele filtrante BRITA asigura de fiecare data rezultate optime, performanta lor fiind rezultatul a 5 ani de cercetare in laboratoarele BRITA din Germania. Gustul ceaiului și al cafelei, fie ele calde sau reci, va fi vizibil imbunatatit odata ce apa folosita pentru acestea a fost filtrata cu MAXTRA+. Folosind apa filtrata, calcarul nu se va mai depune pe aparate si viata acestora va fi astfel prelugita.
MAXTRA+ ofera o alternativa economica si deloc daunatoare mediulului inconjurator pentru consumul de apa potabila, cartusele fiind 100% reciclabile.
Tehnologia MicroFlow
Comparativ cu versiunile anterioare ale cartuselor BRITA, MAXTRA+ dispune de o sita de filtrare cu 25% mai fina si mai eficienta si de o suprafata totala de filtrare cu 30% mai mare; apa de la robinet va fi trecuta in prima faza printr-o sita mai mare pentru o prima purificare, retinand mai intai particulele grosiere, iar la final va fi filtrata din nou, trecand printr-o sita mult mai fina.
Noua formula a particulelor de carbune activ "Micro Carbon", mai mici si mai rotunde decat cele folosite anterior, inlatura mai eficient si mai rapid impuritatile organice care afecteaza gustul si mirosul. In acelasi timp, rasina de schimbare de ioni elimina calcarul si reduce rapid metalele precum cuprul si plumbul. Rezultatele performante ale canilor BRITA si gustul impecabil al apei filtrate se datoreaza in principal acestor particule.
Carbunele activ, obtinut din coaja de nuca de cocos, acum prezent sub o forma si mai compacta decat in versiunile anterioare ale cartuselor de filtrare, poate filtra mai eficient o cantitate mai mare de apa. Micro-porii particulelor de carbune capteaza substantele nedorite, facand fata chiar si in lupta contra pesticidelor.
Dovada eficientei cartuselor MAXTRA+?
Intreg procesul de filtrare, cat si calitatea produselor BRITA sunt testate atat in laboratoarele proprii, cat si de organizatii precum faimoasa TÜV SÜD, care a atestat faptul ca produsele BRITA corespund normelor europene din industria alimentara.
Ceai cu apa filtrata vs apa nefiltrata
Utilizarea cartuselor MAXTRA+ este recomandata chiar si de Academia Britanica de Ceai, fiind dovedit faptul ca aroma ceiului si a cafelei preparate cu apa filtrata cu MAXTRA+ este intensificata.
Cum se desfasoara, efectiv, procesul de purificare a apei?
Simplu! Printr-un proces relativ rapid (in aprox. 1 minut), dar deloc superficial, care pare floare la ureche datorita celor 4 componente de baza ale cartusului MAXTRA+.
1. Cea dintai sita opreste patrunderea impuritatilor;
2. Particulele "Micro Carbon" rezultate din nuca de cocos elimina clorul si alte substante organice care pot afecta gustul si mirosul bauturii;
3. Rasina de schimbare de ioni retine metalele si impiedica depunerea calcarului.
4. Apa este trecuta, pentru o ultima filtrare, printr-o sita mai fina ce retine chiar si cele mai fine particule nedorite.
5. Apa este gata sa fie consumata!
Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare
Acest produs poate fi achizitionat folosind 224 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!
269,99 lei
289,99 lei