Cosul de cumparaturi este gol
Ai nevoie de ajutor?
0374 477 120

Aspirator Xiaomi S20 BHR8629EU, 5000Pa, recipient praf 400ml, recipient apa 270ml, alb

-4% Aspirator Xiaomi S20 BHR8629EU, 5000Pa, recipient praf 400ml, recipient apa 270ml, alb
Imagini ale produsului (4)

Contacteaza-ne

Email:

[email protected]

Telefon: 0374 477 120

9 din 1874

Cod: BHR8629EU
Cod intern: #2749111
12345 5,00 / 0 comentarii

Pret cu TVA: 748,99 lei

Sau 749 puncte de fidelitate. detalii

Pret vechi: 779,99 lei
In stoc magazin suficient ?

Garantie: 24 luni.

Livrare gratuita

Descriere

Compact, inteligent si puternic


 



  • Aspirare si stergere eficienta, care va economiseste timp si energie;

  • Aspirati diferite tipuri de murdarie;

  • 5000Pa aspirare puternica;

  • Nu este nevoie de golirea frecventa a cosului de gunoi sau de umplerea rezervorului de apa;

  • 400ml cos de gunoi si 270ml rezervor de apa.


 


Echipat cu o aspirare puternica de 5000Pa* si 3 moduri de alimentare, elimina cu usurinta praful si parul de pe podea si nisele greu accesibile, oferind podelei tale o curatare exceptionala.


 


Cos de gunoi 2-in-1 de mare capacitate cu rezervor de apa


Spuneti adio golirii frecvente a cosului de gunoi si umplerii rezervorului de apa


Cosul de gunoi de 400ml*: Goleste-l doar in weekend.


Rezervor de apa de 270ml*: Nu este nevoie de umpleri frecvente.


 


Traseul in zig-zag asigura o eficienta maxima de curatare, in timp ce traseul in forma de Y este special conceput pentru stergere si simuleaza curatarea manuala prin curatarea aceleiasi zone in doua directii, indepartand fara efort petele.


 


 


Simuleaza curatarea manuala:


Trasee de curatare in zig-zag si in forma de Y


 


Curatare inteligenta, hands-free:



  • Identifica rapid planul camerelor;

  • Sistem de navigatie laser LDS.


 


Senzori multipli:


Mai agil, mai putine coliziuni


 


Controlati de la distanta prin intermediul telefonului:


Conectati-va la aplicatia Mi Home / Xiaomi Home


 


Simuleaza curatarea manuala pentru o eficienta mai mare:



  • 5000Pa aspirare puternica;

  • Curatati podeaua intr-o singura trecere;

  • Echipat cu o aspirare puternica de 5000Pa* si 3 moduri de alimentare, elimina cu usurinta praful si parul de pe podea si nisele greu accesibile, oferind podelei tale o curatare exceptionala.


 


Cos de gunoi 2-in-1 de mare capacitate cu rezervor de apa:



  • Spuneti adio golirii frecvente a cosului de gunoi si umplerii rezervorului de apa;

  • Cosul de gunoi de 400ml*: Goleste-l doar in weekend;

  • Rezervor de apa de 270ml*: Nu este nevoie de umpleri frecvente.


 


Noua bariera de praf pentru cosul de gunoi:



  • Pastrati praful in interiorul cosului de gunoi pentru a evita contaminarea secundara;

  • Traseu de aspirare in zig-zag si traseu de stergere in forma de Y;

  • Eficienta de curatare imbunatatita semnificativ;

  • Traseul in zig-zag asigura o eficienta maxima de curatare, in timp ce traseul in forma de Y este special conceput pentru stergere si simuleaza curatarea manuala prin curatarea aceleiasi zone in doua directii, indepartand fara efort petele.


 


Cartografiere inteligenta si planificarea rutelor:



  • Scanare de 360°C;

  • Cartografiati-va casa cu usurinta;

  • Aspiratorul Xiaomi S20 isi poate scana rapid imprejurimile pentru a crea machete precise ale casei in aplicatia Mi Home / Xiaomi Home si pentru a planifica cele mai eficiente rute de curatare. Lasati acest aspirator robot sa va arate cat de inteligent poate fi.


 


Sistem de navigare laser LDS:



  • Mai putine arii ratate, mai putine zone repetate si mai putine rataciri;

  • Navigatia laser este o tehnologie de navigatie de ultima ora si dovedita in industrie, spre deosebire de vSLAM si navigatia inertiala. Se mandreste cu multe avantaje, cum ar fi pozitionarea extrem de precisa, masuratori mai precise si o functionare mai stabila;

  • Identificarea precisa a imprejurimilor;

  • Cartografiere precisa si rapida;

  • Mai putine colturi omise;

  • Andocare inteligenta pentru incarcare si mai putine erori de navigare;

  • Memorarea hartii pentru a minimiza curatarea repetata;

  • Functioneaza optim chiar si pe intuneric;


*Avantajele de mai sus ale navigatiei laser LDS deriva din comparatiile cu vSLAM si navigatia inertiala. Efectele specifice pot varia in functie de conditiile de mediu. Va rugam sa consultati performanta reala.


 


Harti precise in aplicatie:



  • Satisface nevoile diverse;

  • Dupa cartografierea casei, puteti personaliza planurile de curatenie in functie de nevoile dumneavoastra. Lasa-l sa-ti curete casa asa cum iti place.


 


Dimensiune compacta pentru mobilitate suplimentara



  • Senzori multipli;

  • Mai putine coliziuni si mai putine sanse de a ramane blocat;

  • Senzorii incorporati permit aspiratorului robot Xiaomi S20 sa detecteze cu usurinta imprejurimile complexe, reducand in mod eficient coliziunile, caderile si alte probleme pentru o curatare lipsita de stres.


 


Dimensiune compacta de 325mm:



  • Usor de depozitat;

  • Cu dimensiunile reduse ale aspiratorului Xiaomi S20 si designul simplu care faciliteaza depozitarea, este potrivit pentru aproape orice casa.


 


Curatare inteligenta gestionata de dumneavoastra:



  • Usor de controlat de la distanta;

  • Bucurati-va de mai multe functii de curatare;

  • Utilizati aplicatia Mi Home / Xiaomi Home pentru a controla aspiratorul robot de la distanta si pentru a urmari progresul curatarii;

  • Control de la distanta;

  • aspirare si stergere cu mopul.


 


Progres in timp real:



  • urmarirea progresului.


 


Personalizare:



  • planuri de curatenie.


 


Alege:



  • moduri de curatare.


 


Programare:



  • curatarea in timp ce sunteti plecat.


 


OTA:



  • Actualizari wireless.


 


Control vocal prin difuzoare inteligente


Operare usoara cu comenzi vocale


Controlul vocal functioneaza cu Amazon Alexa sau Google Assistant


,,OK Google, incepe curatarea”


,,Alexa, incepe curatarea”


*Sunt necesare dispozitive compatibile cu Alexa si Google Assistant. Asistentul Google nu este disponibil in anumite limbi si tari. Google, Google Home si Google Nest Mini sunt marci comerciale ale Google LLC. Alexa nu este disponibil in anumite limbi si tari. Amazon, Amazon Alexa si toate marcile aferente sunt marci comerciale ale Amazon.com, Inc. sau ale afiliatilor sai. Va rugam sa consultati site-urile oficiale respective pentru mai multe informatii.


 


*Aspirare puternica de pana la 5000Pa: Un indicator de vid de 0–35kPa si o precizie de 0.01kPa a fost utilizat pentru a testa puterea de aspiratie in vid a aspiratorului robot complet incarcat. Cel mai mare rezultat a fost de 5000Pa. Datele provin de la Laboratorul Shanchuan. Rezultatele pot varia in medii de testare.


*400ml cos de gunoi: Cosul de gunoi a fost umplut cu particule mici de plastic pana cand s-a revarsat. Un cos de gunoi gol si cosul de gunoi umplut cu particule de plastic au fost cantarite separat cu un cantar electronic. Diferenta lor de greutate (adica greutatea plasticului) impartita la densitatea plasticului a egalat volumul cosului de gunoi. Toate rezultatele testelor au fost ≥ 400 ml.


* Rezervor de apa 270ml: Rezervorul de apa a fost umplut mai intai cu apa; apoi, apa din rezervor a fost golita intr-un cilindru de masurare. Volumul apei turnate in cilindrul de masurare a egalat volumul rezervorului de apa. Toate rezultatele testelor au fost ≥ 270ml. Volumul rezervorului de apa poate varia cu pana la 5% datorita proceselor de fabricatie; aceasta este in intervalul normal.


*Toate functiile afisate pe aceasta pagina au scop ilustrativ. Va rugam sa consultati produsul real.


*Cu exceptia cazului in care se prevede altfel, toate datele si conditiile de testare afisate pe aceasta pagina provin de la Laboratorul Shanchuan.


 


Specificatii produs:



  • Nume produs: Aspirator robotizat;

  • Numar model produs: D106;

  • Dimensiunile unitatii principale: Φ325 x 98mm;

  • Putere nominala: 45W;

  • Tensiune nominala: 14.4V⎓;

  • Tensiune de incarcare: 20V⎓;

  • Capacitate baterie: 3200mAh;

  • Capacitatea nominala bateriei: 2900mAh;

  • Greutate neta: 3.5kg.


 


Statie de incarcare:



  • Model statie de incarcare: CDZD106;

  • Intrare curent nominala: 20V⎓0.6A;

  • Putere nominala: 20V⎓0.6A;

  • Dimensiuni statie incarcare: 146 x 122 x 98mm.


 


Continutul pachetului: 



  • Aspirator robot x1;

  • Perie principala x1 (preinstalat);

  • Compartiment de praf 2-in-1 cu rezervor de apa x1 (preinstalat, necesar atat pentru aspirare, cat si pentru stergerea cu mopul);

  • Perie laterala x1;

  • Capacul periei principale x1 (preinstalat);

  • Mop x1 (preinstalat pe cadrul mopului);

  • Cadru mop x1;

  • Incarcator priza x1;

  • Statie de incarcare x1;

  • Perie de curatare x1 (preinstalat in compartiment de praf 2-in-1 cu rezervor de apa);

  • Manual de utilizare x1.



Accesorii incluse Perie curatare Statie incarcare Perie laterala robot aspirator Incarcator Mop

Specificatii tehnice

Model:
Model: BHR8629EU
Culoare: Alb
Tip aspirator: Robot curatenie
Specificatii:
Putere: 45 W
Aspirare: Uscata si umeda
Filtru HEPA: Da
Functii: Algoritm LDS
Wireless
Tip sac: Recipient colector
Tip suprafata: Multi-suprafete
Capacitate colectare: 400 ml
Eficienta energetica: 20 V
Accesorii incluse: Perie curatare
Statie incarcare
Perie laterala robot aspirator
Incarcator
Mop
Lungime cablu: Fara

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare

Acest produs poate fi achizitionat folosind 749 puncte de fidelitate. Vezi detalii.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).            

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / soferi proprii. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier. Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul FANPLACE. Livarea se poate face la Sediul FANPLACE sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Cum platesc ?

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

BRD Finance: 1, 3, 4, 5 si 6 rate

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

BRD: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la [email protected], atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Str. Oxigenului, nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov)
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania