Cosul de cumparaturi este gol
Ai nevoie de ajutor?
0374 477 120

Robot de aspirare Xiaomi X20+ EU BHR8124EU, 6000Pa, colectare automata a prafului in 10 secunde, rezervor de apa 4 l, 75 W, alb

Robot de aspirare Xiaomi X20+ EU BHR8124EU, 6000Pa, colectare automata a prafului in 10 secunde, rezervor de apa 4 l, 75 W, alb
Imagini ale produsului (6)

Contacteaza-ne

Email:

[email protected]

Telefon: 0374 477 120

9 din 2070

Cod: BHR8124EU
Cod intern: #2665603
12345 5,00 / 0 comentarii

Pret cu TVA: 1.837,99 lei

Sau 1838 puncte de fidelitate. detalii

In stoc magazin suficient ?

Garantie: 24 luni.

Livrare gratuita

Descriere

Robot de aspirare Xiaomi X20+ EU BHR8124EU ,Wi-Fi, aspirare&spalare simultana, statie de golire, 75 W, autonomie 140 min, 6000Pa, colectare automata a prafului in 10 secunde, rezervor de apa 4 l, 75 W, alb


 



 


Curatare perfecta, super inteligenta


Solutie pentru orice, economisind timp si efort



  • Statie de baza inteligenta multifunctionala

  • Colectarea automata a prafului in 10 secunde

  • Spalarea automata a capetelor de stergere

  • Rezervor de apa de capacitate foarte mare 4 litri

  • Suport detasabil pentru cap pentru curatare usoara



Performanta imbunatatita de stergere si stergere  



  • Aspiratie puternica 6000Pa

  • Mop rotativ de mare viteza

  • Ridicare automata a capului



Evitarea mai flexibila a obstacolelor



  • Sistem de evitare a obstacolelor S-Cross™

  • Navigatie laser SZU


 


Experienta interactiva mai inteligenta



  • Telecomanda cu aplicatia Mi Home / Xiaomi Home

  • Control vocal inteligent



Va prezentam Xiaomi Robot Vacuum X20+, un dispozitiv nou-nout care va depaseste asteptarile. Datorita statiei sale de baza puternice, performantei puternice de stergere si stergere, evitarii flexibile a obstacolelor si interactiunii inteligente, va raspunde fara efort tuturor nevoilor dvs. de curatare a pardoselilor. Este timpul sa va bucurati de o viata fara probleme.



Statie de baza



  • Statie de baza inteligenta all-in-one care va elibereaza mainile

  • Colectarea automata a prafului in 10 secunde

  • Curatarea automata a capului de stergere

  • Rezervor de apa de mare capacitate 4 litri


 


75 zile fara a fi nevoie de golirea prafului


Conductele automate de evacuare golesc cosul de gunoi in doar 10 secunde*. Sacul de praf de mare capacitate poate continua sa functioneze pana la 75 de zile fara golire*, astfel incat sa va puteti bucura de o curatare fara praf.


 



 


Uscarea automata a capului cu aer  


Capetele de stergere sunt impregnate rapid, rotite si frecate de jeturi puternice de apa pentru a indeparta murdaria. Dupa curatare, capetele de stergere sunt uscate automat la aer pentru a preveni mirosurile de mucegai si mucegai cauzate de umiditate.


 


Rezervorul de apa de mare capacitate de 4 litri* elimina necesitatea realimentarii frecvente, oferindu-va un confort sporit. Un rezervor de apa umplut cu apa poate sustine stergerea cu mopul pana la 280 m²*.


 


Baza capului detasabila si lavabila


Statie de autocuratare*


Baza capului poate fi indepartata pentru o intretinere usoara. De asemenea, puteti utiliza functia "Statie de autocuratare" prin intermediul aplicatiei Xiaomi Home / Mi Home pentru a evacua automat apa de la baza, in functie de progresul curatarii.


*Aspiratorul este detasat automat de statia de baza inainte ca apa sa fie evacuata.


 



 


Curatare


Curata intreaga casa meticulos si eficient


Max. 6000Pa


Puterea de aspiratie incorporata de 6000Pa* transforma aspiratorul intr-un "colector mobil de praf". Pe masura ce se misca fara efort prin casa, indeparteaza eficient praful si parul incapatanat din colturile greu accesibile, golurile din podea si spatiile de sub mobilier.


 



 


Mop rotativ de mare viteza


Cu o viteza de rotatie de 180rpm*, capetele de stergere indeplinesc toate nevoile dvs. de curatare a podelei, indepartand eficient petele de cafea, murdaria, apa si alte scurgeri din zonele de living si bucatarie.


 



 


 


Capul este ridicat pentru a evita contaminarea secundara a podelei


Ridicare automata pentru spalarea capetelor de mop


Nu stergeti niciodata podeaua cu capetele murdare


 


Ridicare automata pentru uscarea aerului


Eficienta crescuta de uscare a aerului


 



 


Ridicare automata in zonele cu mocheta


Setati in pozitia Stergere pentru zonele cu mocheta*.


 


*Zonele cu mocheta pot fi adaugate si setate dupa cum este necesar in aplicatia Mi Home/Xiaomi Home> Xiaomi Robot Vacuum X20+ > Settings > Map Editor.


*Capetele de stergere pot fi ridicate automat pana la 7 mm. Cu toate acestea, daca covorul este mai gros de 5 mm, se recomanda selectarea modului "Evitati covoarele" din aplicatia Mi Home / Xiaomi Home.


 


 


 


Perceptia mediului


Perceptie precisa asupra mediului si planificare inteligenta a rutelor


Perceptie la nivel milimetric*, astfel incat sa puteti evita obstacolele la fel de flexibil ca o pisica


Echipat cu sistemul de evitare a obstacolelor S-Cross™, aspiratorul poate detecta si evita obstacolele joase cu perceptie cu unghi larg, chiar si in conditii de lumina scazuta.


*Pentru a crea o harta precisa si completa, este recomandat sa urmariti aspiratorul pentru prima curatare si sa ajutati la aranjarea articolelor care pot interfera cu functionarea acestuia. Un mediu de podea ingrijit poate oferi o experienta mai buna utilizatorului.


 



Navigatia laser LDS creeaza scanarea la 360° a intregii case pentru curatenie proiectata inteligent


Sistemul de navigatie laser LDS ofera o scanare precisa la 360° a mediului interior, creand rapid un aspect detaliat al locuintei. Proiectat inteligent, traseul de curatare este optimizat pentru o curatare extrem de eficienta si meticuloasa.


 



  • Crearea rapida a hartilor

  • Planificarea traseului intregii case

  • Harta cu mai multe etaje

  • Continuati sa curatati de unde ati ramas


 


Telecomanda inteligenta


Controlul curatarii cu varful degetului


Controlati aspiratorul de la distanta si personalizati curatarea cu aplicatia Xiaomi Home / Mi Home


Chiar si atunci cand sunteti afara, il puteti controla de la distanta. Spune-i sa curete podeaua din living, dormitor sau bucatarie cu un singur clic pe aplicatia Xiaomi Home/Mi Home si sa inceapa sa stearga si sa stearga cu mopul imediat.


 



 


 


Suporta patru moduri de curatare


Stergerea inainte de stergere


Curatare profunda cu precizie umana


 


Stergere  


Eliminati parul animalelor de companie, asternutul si praful


 


Stergerea cu mopul


Indepartarea petelor de cafea si lapte de pe podeaua bucatariei


 


 


Stergerea si stergerea cu mopul


Potrivit pentru intretinerea de rutina


*Eficacitatea efectiva a curatarii poate varia in functie de conditiile de utilizare.


 


 


Control vocal


Functioneaza cu Amazon Alexa sau Google Assistant*


Alexa, incepe curatarea


OK, Google, incepe curatenia


*Sunt necesare dispozitive compatibile cu Alexa si Google Assistant. Asistentul Google nu este disponibil in anumite limbi si tari. Google, Google Home si Google Nest Mini sunt marci comerciale ale Google LLC. Alexa nu este disponibil in anumite limbi si tari, Amazon, Alexa si toate marcile conexe sunt marci comerciale ale Amazon.com, Inc. sau ale afiliatilor sai. Pentru mai multe informatii, va rugam sa consultati site-urile oficiale.


 


 


Caracteristici premium de curatare dintr-o privire



  • Statie de baza multifunctionala

  • Rezervor de apa de capacitate foarte mare 4 litri

  • Ventilator puternic de aspiratie 6000Pa

  • Ridicarea capului

  • Evitarea obstacolelor

  • Navigatie laser SZU

  • Telecomanda cu aplicatia Mi Home / Xiaomi Home

  • Actualizare OTA


 


*10 secunde: In timpul testarii, timpul de colectare a prafului a fost masurat in 10 secunde folosind un cronometru cu o precizie de 0,01 secunde.


*75 de zile fara a fi necesara evacuarea prafului: In timpul testelor, durata a fost egala sau mai mare de 75 de zile in conditiile in care robotul mocheta podeaua unei case de 100 m² care adapostea o familie de doua persoane, se intorcea la baza in fiecare zi, iar volumul sacului de praf era masurat o data la 4 zile.


* Rezervor de apa de mare capacitate 4 litri: In timpul testelor, volumul rezervorului de apa a fost de 4 litri, cu conditia ca rezervorul de apa sa fie mai intai umplut cu apa curata si apoi complet golit si masurat pe un cantar electronic.


*Stergere pentru pana la 280 m²: Pe baza mediului de testare Xiaomi Internal Labs, zona de curatare a fost egala sau mai mare de 280 m² (suprafata de stergere si suprafata de constructie au fost egale sau mai mari de 500 m²) in modul standard, cu conditia ca robotul sa fie complet incarcat, rezervorul de apa de la baza sa fie umplut cu apa si testul sa fie efectuat in modul "Curatare zilnica" si cu o frecventa de curatare de 10 ㎡ tampoane de stergere. Zona de stergere poate varia din cauza diferentelor in mediul casnic si obiceiurile de utilizare. Este supus dimensiunilor reale.


* 6000Pa aspiratie puternica: Cand gradul de vid a fost masurat la intrarea de aspiratie folosind un contor de grad de vid, puterea maxima obtinuta a fost de 6000Pa, cu conditia ca aspiratorul sa fie complet incarcat cu un domeniu de masurare de 0-20kPa si o precizie de 0,01Pa.


* 180rpm: Viteza de rotatie a fost masurata la 180rpm in timpul testului folosind un tahometru cu infrarosu, cu conditia ca vidul sa fi functionat continuu timp de 3 minute si apoi stabilizat.


*Precizia senzorului la nivel milimetric: In timpul testarii, au fost montate reflectoare industriale de diferite reflectivitati pe sine mobile de inalta precizie, cu o precizie de miscare a sinei glisante de 0,05 mm si o gama de 0-500 mm. Pornind de la linia centrala a placii de impact a produsului (0 cm), precizia masurarii liniei laser la diferite distante in miscari de 50 mm a dus la o precizie a nivelului milimetric cu o abatere de ± 5 mm in limita a 500 mm. Obstacole detectabile depinde de conditiile de mediu si de cazurile de utilizare. Eficacitatea recunoasterii si evitarii obstacolelor depinde de cazul efectiv de utilizare.


*Cu exceptia cazului in care se specifica altfel, toate datele comparative raportate pe aceasta pagina provin din seria Xiaomi Robot Vacuum produse. Nu sunt implicate alte marci.


*Cu exceptia cazului in care se specifica altfel, datele de pe aceasta pagina au fost furnizate de laboratoarele interne Xiaomi.


*Fotografiile de pe aceasta pagina au doar scop ilustrativ si este posibil sa nu fie o reprezentare exacta a produsului. Interfata de utilizare reala poate varia.


 


SPECIFICATII



  • Dimensiunile piesei prelucrate: 350×350×97 mm

  • Tensiune nominala: 14.4V⎓

  • Putere nominala: 75W

  • Greutate neta: 3.67 kg


 


Statie All-in-one



  • Dimensiunile elementului: 586×427×340 mm

  • Intrare nominala: 220-240V ~ 50 / 60Hz

  • Putere nominala: 20V⎓1A

  • Putere (in timpul descarcarii prafului): 1000W

  • Putere (la curatare): 30W

  • Putere (uscare aer + incarcare): 30W


 


 


Continutul pachetului



  • Aspirator robot ×1

  • Statie All-in-one ×1

  • (sac de unica folosinta, rezervor de apa curata, rezervor de apa murdara, extensie suport de spalare, suport de spalare inclus)

  • Pensula ×1

  • Capac pensula ×1

  • Carcasa praf ×1

  • Filtru ×1 (Preinstalat)

  • Perie laterala ×1

  • Set cabluri ×1

  • Suport cap mop ×2

  • Covor pentru mop ×2 (Preinstalat pe capul mopului)

  • Manual de utilizare ×1

Specificatii tehnice

Model:
Model: BHR8124EU
Culoare: Alb
Tip aspirator: Robot curatenie
Specificatii:
Putere: 75 W
Aspirare: Uscata si umeda
Filtru HEPA: Da
Functii: Colectare praf
Smart
Afisaj electronic
Programabil
Baterie reincarcabila
Senzor mapare incapere
Tip sac: Recipient colector
Tip suprafata: Multi-suprafete
Capacitate colectare: 350 ml
Eficienta energetica: 14.4V
Accesorii incluse: Aspirator robot × 1
Stație all-in-one ×1
Perie × 1
Capac perie × 1
Compartiment pentru praf ×1
Filtru ×1
Perie laterală × 1
Set cablu ×1
Suport pentru mop ×2
Mop Pad ×2
Manual de utilizare ×1
Dimensiuni: 350 x 350 x 97 mm
Lungime cablu: Fara

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare

Acest produs poate fi achizitionat folosind 1838 puncte de fidelitate. Vezi detalii.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr.34 din iunie 2014  consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. - O declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • Licente software, furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
  •  Consumabile (acumulatori, cartuse /tonere imprimanta, accesorii imprimanta, baterii, becuri, filtre, folii telefoane etc), accesorii foto video (hartie foto);
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti in-ear, electrocasnice, aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, etc);
  • Produse cosmetice (parfumuri, deodorante, creme, produse make-up)
  • Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite, anvelope montate, becuri auto, aditivi, stergatoare, vopseluri
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard, sisteme asamblate la cerere)
  • Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestate catre consumator);
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans
  • Aparate medicale (glucometre si teste, nebulizatoare)
  • Produse de papetarie (hartie, plicuri, post-it-uri, folii laminat, pixuri, stilouri)
  • Hrana pasari / animale / rozatoare
  • Bucatarie si servire (ceaiuri, cafele, hartie de copt, prosoape, cutite)
  • Mama si copilul: biberoane, tetine, suzete, sterilizatoare, pompe de san
  • Curatenie si intretinere (detergenti, solutii de curatat, odorizante camera si toaleta, manusi de unica folosinta)
  • Produsele Fashion (haine, curele) se accepta daca nu au etichetele indepartate

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).            

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / soferi proprii. Pana in 149 lei costa 12 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier. Costa 21.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.
  4. Pentru livrarea produselor voluminoase (ex: frigidere, combine frigorifice, lazi frigorifice, masini de spalat etc.) se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 30 RON (fara TVA). Pe langa aceasta taxa, se va aplica si un cost suplimentar in functie de greutatea produsului (costul kilogramelor suplimentare). Ambele costuri vor fi evidentiate distinct in cosul de cumparaturi si vor fi inscrise pe factura fiscala.

  5. Pentru livrarea anvelopelor se percepe o taxa suplimentara in valoare de 30 RON (cu TVA inclus).
    Aceasta taxa se aplica datorita dimensiunilor si greutatii ridicate ale produselor, care implica operatiuni suplimentare de manipulare si transport specializat.
    Taxa se calculeaza si se adauga automat in cosul de cumparaturi in momentul plasarii comenzii.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul FANPLACE. Livarea se poate face la Sediul FANPLACE sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Cum platesc ?

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

BRD Finance: 1, 3, 4, 5 si 6 rate

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

BRD: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la [email protected], atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Str. Oxigenului, nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov)
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania