Cosul de cumparaturi este gol
Ai nevoie de ajutor?
0374 477 120

Aspirator Roborock Qrevo CurvX, 22000 Pa, Corp ultra-subtire de 7,98 cm, Sistem dual anti-incurcare Spalare si uscare cu apa calda, Alb

-14% Aspirator Roborock Qrevo CurvX, 22000 Pa, Corp ultra-subtire de 7,98 cm, Sistem dual anti-incurcare Spalare si uscare cu apa calda, Alb

Contacteaza-ne

Email:

[email protected]

Telefon: 0374 477 120

1340 din 2067

Cod: QRCX02-00
Cod intern: #3190267

Pret cu TVA: 5.899,99 lei

Sau 5900 puncte de fidelitate. detalii

Pret vechi: 6.840,99 lei
In stoc magazin suficient ?

Garantie: 24 luni.

Livrare gratuita

Descriere

石头扫地机器人 Qrevo CurvX


Roborock Qrevo CurvX: 10 beneficii cheie in detaliu


I. Sistem de Curatare Puternic: Eficient impotriva murdariilor din multiple scenarii




  • Aspiratie 22000Pa HyperForce: Suctiune puternica care patrunde adanc in covoare, indepartand cu usurinta resturile incapatanate, fecalele de acarieni si alte murdarii ascunse. Elimina pe loc si murdaria persistenta de pe podele, cum ar fi firimiturile de biscuiti sau pietrisul, prevenind recontaminarea.




  • Tehnologie Duala Anti-Incalceala: Rezolva problema frecventa a parului incalcit in gospodariile cu animale de companie. Prin structura speciala a periei rotative si optimizari algoritmice, gestioneaza nu doar parul scurt, ci si fire lungi de pana la 40 cm sau blana de animale. Peria se incalceste mai greu, reducand frecventa curatarii manuale a periei. Ideal in special pentru gospodarii cu animale de companie sau utilizatori cu par lung.







II. Design Ultraplat: Patrunde in zonele de acces dificil




  • Corp Ultraplat de doar 7,98 cm: Comparativ cu robotii traditionali de aspirat si mop (de obicei peste 8,5 cm grosime), patrunde cu usurinta sub canapele, dulapuri si in alte spatii joase (intra in spatii de la doar 8 cm inaltime). Ajunge la praful ascuns acumulat pe termen lung, eliminand punctele moarte din "zonele oarbe" si asigura o acoperire completa fara unghiuri neglijate.





III. Solutie de Curatare cu Apa Calda: Curatenie dubla pentru mop si podea




  • Mop cu Apa Calda la 80°C: Apa fierbinte dizolva rapid murdaria persistenta, cum ar fi uleiul de pe podeaua bucatariei, sosurile de la masa sau urmele de bauturi varsate in living. Eficienta curatarii este cu peste 30% mai mare comparativ cu apa rece. In plus, apa calda inhiba cresterea bacteriilor pe mop, prevenind mirosurile neplacute si asigurand o igiena optima la fiecare utilizare.






IV. Evitare a Obstacolelor prin AI: Curatare fara obstacole in orice scenariu




  • Dublu Sistem: Structura Luminoasa + Camera RGB: Condus de algoritmi AI, identifica si evita cu precizie 108 de obiecte casnice obisnuite, inclusiv cabluri, papuci, fecale de animale, fire de incarcare, jucarii pentru copii.




  • Adaptare la Orice Conditii de Lumina: Precizia evitarii obstacolelor nu este afectata de lumina, fie zi cu lumina puternica, fie noapte intunecata. Utilizatorii nu mai trebuie sa curete podeaua in prealabil, realizand cu adevarat un "sistem hands-free".





V. Tehnologia AdaptiLift pentru Sasiu: Adaptabilitate top la relief




  • Ridicare Maxima de 4 cm: Intregul sasiu se poate ridica integral, iar partile componente se regleaza independent inainte-spate-stanga-dreapta. Trece cu usurinta peste praguri de 2-4 cm sau margini de pres, evitand blocarea. In fata obstacolelor ca picioarele de mobila, se ajusteaza flexibil pentru a curata aproape de podea, fara a lasa spatii neacoperite.




  • Avantaj Tehnologic Pionier: Fiind primul produs din industrie cu sistem de ridicare a sasiului controlat prin trei roti lansat in productie de masa (trimestrul III, 2024), aceasta tehnologie ofera robotului o adaptabilitate la relief mult superioara produselor similare, curatand fluid chiar si in medii casnice complexe.






VI. Sistemul de Navigare RetractSense: Planificare precisa, comutare fara efort




  • Masurare Inteligenta a Distantei si Reglare Radar: Senzorul de distanta orientat in sus monitorizeaza in timp real spatiul de deasupra. Radarul laser ramane ridicat in zonele deschise, scanand 360° pentru a cartografia rapid casa si a planifica cea mai eficienta ruta de curatare (cu 20% mai eficient decat navigatia traditionala). Cand intra sub mobila joasa, radarul se retrage automat, comutand la o vedere posterioara de 100°, asigurand ca nu se loveste sau nu se pierde in spatiile inguste.






VII.ROBOROCK curvX Robot Aspirator - Functii prietenoase cu animalele de companie




  • Interactiune video, "vedere” la orice moment: Suporta apeluri video in timp real si comunicare vocala bidirectionala, permitandu-va sa "vorbiti” cu animalele chiar si de la distanta, dintr-o perspectiva unica, apropiindu-va si mai mult.




  • Evitare inteligenta, grija delicata: Cand detecteaza pisici sau caini, opreste automat periile principale si se deplaseaza cu grija, evitand sa-i sperie si oferindu-le un sentiment de siguranta.




  • Poze dragute, momente retinute: In timpul curatarii, face automat fotografii adorabile animalelor tale, pe care le poti descarca oricand, pastrand astfel fiecare clipa incantatoare.




  • Modul de cautare, liniste sufleteasca: Poate cauta automat locatia animalului, ajutandu-va sa le gasiti rapid "Ascunzatoarea”; cand sunteti plecat, puteti verifica pozitia si starea acestora, pentru mai multa liniste si confort.








VIII.Roborock SmartPlan 2.0: Planuri de curatenie personalizate si eficiente




  • Personalizare precisa, curatare adaptata scenariului: Roborock SmartPlan 2.0 intelege profund casa ta, analizand inteligent obiceiurile tale de curatenie, functia camerelor si tipul de pardoseala – cele trei date esentiale. Elaboreaza planuri personalizate pentru fiecare zona. Fie ca e vorba de grasimi in bucatarie, parchet masiv in dormitor sau covoare in sufragerie, sistemul identifica automat intensitatea si modul optim de curatenie, asigurand eficienta maxima si protectia suprafetelor.




  • Programare flexibila, curatenia se adapteaza nevoilor tale: Prin aplicatia Roborock, poti realiza o planificare personalizata pe camere: curatenie zilnica dupa mese in bucatarie, intretinere saptamanala profunda in camera oaspetilor, aspirare automata in timpul saptamanii in sufragerie... Totul se aliniaza ritmului tau de viata. Controale in timp real de pe telefon rezolva usor orice modificare, facand ca curatenia sa fie intr-adevar la cerere.




机器人吸尘器和拖把


机器人吸尘器和拖把


IX. Incepeti curatarea bazata pe inteligenta artificiala cu aplicatia Roborock




  • Aplicatia Roborock ofera control convenabil: Curatarea automata programata pentru anumite zone va permite sa incepeti o curatare punctuala sau a intregii case in orice moment. Exista un mod de curatare imbunatatit pentru covoare si functioneaza chiar si de-a lungul cusaturilor de pe podelele dure, asigurand atat curatenia, cat si protectia podelei.




  • Spuneti "Salut Rocky” pentru ajutor: Pur si simplu spuneti "Salut Rocky” pentru a incepe curatarea sau a ajusta setarile, fara a folosi mainile. Chiar si fara o conexiune la internet, asistentul dvs. vocal inteligent este intotdeauna gata sa va ajute.




机器人吸尘器和拖把


机器人吸尘器和拖把


X. Baza Multifunctionala 3.0 Thermo+: Un ecosistem complet de curatare




  • Sapte Functii Esentiale:




    1. Mop cu Apa Calda la 72°C: Baza furnizeaza apa calda sistemului de mop, sporind puterea de curatare.




    2. Uscare cu Aer Cald la 43°C: Usca rapid mop-ul dupa utilizare, prevenind formarea mucegaiului si mirosurile de umezeala.




    3. Detectare Inteligenta a Murdariei: Senzorii detecteaza nivelul de murdarie al mop-ului si ajusteaza automat intensitatea curatarii.




    4. Auto-curatare a Bazei cu Apa Calda la 72°C: Baza se curata singura cu apa calda, evitand acumularea de murdarie.




    5. Golire Automata a Prafului: Cand rezervorul de praf este plin, acesta este aspirat automat in punga bazei; nu este nevoie sa-l goliti manual timp de 30 de zile.




    6. Umplere Automata a Rezervorului cu Apa: Baza poate realimenta cu apa rezervorul robotului, asigurand un aport constant de apa in timpul mop-ului.




    7. Baza Demontabila: Facilitateaza curatarea interiorului bazei, oferind o intretinere mai usoara.






  • Avantaj de Design: Aspectul circular elegant al bazei se integreaza in diverse stiluri de decor, facand din ea nu doar un dispozitiv de curatare, ci si un element decorativ.






Prin aceste optimizari tehnologice, Roborock Qrevo CurvX isi imbunatateste performanta pe multiple dimensiuni: putere de curatare, adaptabilitate, inteligenta si confort. Acesta raspunde nevoii utilizatorilor pentru o curatenie eficienta, fara griji si profunda, fiind deosebit de potrivit pentru gospodariile cu plan complex, mobilier divers sau animale de companie si copii.

Specificatii tehnice

Model:
Model: Qrevo CurvX
Culoare: Alb
Tip aspirator: Robot curatenie
Specificatii:
Putere: 200 W
Aspirare: Uscata si umeda
Filtru HEPA: Da
Functii: Functie Mop
Navigatie LiDAR
Tip sac: Recipient colector
Tip suprafata: Multi-suprafete
Capacitate colectare: 2.7 l
Eficienta energetica: 120 V
Accesorii incluse: Statie incarcare
Lungime cablu: Fara

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare

Acest produs poate fi achizitionat folosind 5900 puncte de fidelitate. Vezi detalii.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr.34 din iunie 2014  consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. - O declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • Licente software, furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
  •  Consumabile (acumulatori, cartuse /tonere imprimanta, accesorii imprimanta, baterii, becuri, filtre, folii telefoane etc), accesorii foto video (hartie foto);
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti in-ear, electrocasnice, aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, etc);
  • Produse cosmetice (parfumuri, deodorante, creme, produse make-up)
  • Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite, anvelope montate, becuri auto, aditivi, stergatoare, vopseluri
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard, sisteme asamblate la cerere)
  • Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestate catre consumator);
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans
  • Aparate medicale (glucometre si teste, nebulizatoare)
  • Produse de papetarie (hartie, plicuri, post-it-uri, folii laminat, pixuri, stilouri)
  • Hrana pasari / animale / rozatoare
  • Bucatarie si servire (ceaiuri, cafele, hartie de copt, prosoape, cutite)
  • Mama si copilul: biberoane, tetine, suzete, sterilizatoare, pompe de san
  • Curatenie si intretinere (detergenti, solutii de curatat, odorizante camera si toaleta, manusi de unica folosinta)
  • Produsele Fashion (haine, curele) se accepta daca nu au etichetele indepartate

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).            

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / soferi proprii. Pana in 149 lei costa 12 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier. Costa 21.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.
  4. Pentru livrarea produselor voluminoase (ex: frigidere, combine frigorifice, lazi frigorifice, masini de spalat etc.) se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 30 RON (fara TVA). Pe langa aceasta taxa, se va aplica si un cost suplimentar in functie de greutatea produsului (costul kilogramelor suplimentare). Ambele costuri vor fi evidentiate distinct in cosul de cumparaturi si vor fi inscrise pe factura fiscala.

  5. Pentru livrarea anvelopelor se percepe o taxa suplimentara in valoare de 30 RON (cu TVA inclus).
    Aceasta taxa se aplica datorita dimensiunilor si greutatii ridicate ale produselor, care implica operatiuni suplimentare de manipulare si transport specializat.
    Taxa se calculeaza si se adauga automat in cosul de cumparaturi in momentul plasarii comenzii.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul FANPLACE. Livarea se poate face la Sediul FANPLACE sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Cum platesc ?

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

BRD Finance: 1, 3, 4, 5 si 6 rate

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

BRD: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la [email protected], atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Str. Oxigenului, nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov)
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania