Cosul de cumparaturi este gol
Ai nevoie de ajutor?
0374 477 120

Aspirator Roborock Robot curatenie Q-Revo MaxV Alb

Aspirator Roborock Robot curatenie  Q-Revo MaxV Alb
Imagini ale produsului (7)

Contacteaza-ne

Email:

[email protected]

Telefon: 0374 477 120

61 din 2070

Cod: QRMV02
Cod intern: #2711230
12345 5,00 / 0 comentarii

Pret cu TVA: 3.399,00 lei

Sau 3399 puncte de fidelitate. detalii

In stoc magazin limitat ?

Garantie: 24 luni. 12

Livrare gratuita

Descriere






Revenire automată la bază


Un aspirator robot bun ar trebui să fie aproape fără întreținere. Una dintre soluțiile care fac aspiratorul să funcționeze cu un grad ridicat de independență este întoarcerea automată la bază. Când dispozitivul este descărcat sau nu mai funcționează, se va întoarce la bază și va începe procesul de încărcare a bateriei. Datorită acestei soluții, nu te vei împiedica brusc de un aspirator care a fost lăsat într-un loc neașteptat. Funcția de întoarcere automată la bază face echipamentul gata de funcționare din nou - utilizatorul nu trebuie să monitorizeze starea bateriei sau să ducă dispozitivul la bază, deoarece echipamentul se va întoarce automat la stația de încărcare.














Aspirare și spălare simultană a podelelor - funcție de ștergere


Aspiratorul automat nu poate doar aspira bine, ci și șterge podeaua, datorită funcției de ștergere încorporată. Un dispozitiv cu o funcționalitate atât de largă va scuti utilizatorii de treburile casnice obositoare și va avea grijă cuprinzătoare de o podea curată. Un aspirator cu opțiune de ștergere va îndepărta praful și murdăria atât uscată, cât și umedă și va îndepărta cu ușurință petele uscate și noroiul.














Îți va recunoaște imediat casa - funcția de cartografiere a camerei


Pentru a face aspirarea mai rapidă și mai ușoară, aspiratorul este echipat cu o funcție de cartografiere a camerei. Dispozitivul creează o hartă virtuală a camerei, ceea ce facilitează activitatea ulterioară a acesteia. Aspiratorul nu se mișcă haotic, ci într-un mod ordonat, logic, făcând aspirarea temeinică și sistematică. Maparea este creată automat în timp ce dispozitivul funcționează, astfel încât orice modificare a aranjamentului mobilierului nu reprezintă un obstacol pentru dispozitiv.














Planificați-vă programul de curățare în mod liber


Ideea aspiratoarelor automate este de a scuti utilizatorii de nevoia de a-și aspira singuri casele sau apartamentele. Acest model de dispozitiv este echipat cu o funcție de program de lucru, astfel încât să puteți programa aspirarea automată regulată. La ora stabilită, aspiratorul va porni singur și va aspira spațiul programat.











Curățare liniștită


Aspiratoarele robotizate pot fi mai silențioase decât cele standard, dar totuși merită să fiți atenți la cât de mult zgomot emit. Cu cât este mai mic, cu atât este mai discretă funcționarea dispozitivului. Aceasta este una dintre problemele care determină comoditatea utilizării dispozitivului, mai ales atunci când se lucrează în timp ce membrii gospodăriei se odihnesc, dorm sau studiază și lucrează. Acest model de aspirator funcționează destul de silențios, deoarece sunetele emise sunt în intervalul de până la 65 dB .














Controlați aspiratorul folosind o aplicație mobilă


Pentru a opera acest aspirator, tot ce aveți nevoie este o aplicație pentru dispozitivele mobile. Îi poți controla funcționarea de pe telefon sau tabletă fără a fi nevoie să te ridici de pe canapea. Aplicația permite nu doar activarea de la distanță a aspiratorului, ci și programarea precisă a acestuia. Acest tip de control crește semnificativ confortul utilizării dispozitivului și îl face aproape fără întreținere.














Comunicare wireless prin WiFi


Utilizați aspiratorul robot așa cum doriți. Programează-i funcționarea prin aplicație și prin WiFi. Acest model de dispozitiv are un modul WiFi încorporat, datorită căruia poate fi conectat la rețeaua de acasă, ceea ce va facilita cu siguranță funcționarea acestuia. În loc să utilizați telecomanda sau butoanele de pe carcasă, doar porniți aplicația și selectați opțiunea corespunzătoare pe ecranul dispozitivului dvs. mobil.











Putere de aspirare reglabila


Aspirarea suprafețelor dure este mai ușor decât curățarea temeinică a murdăriei de pe covoare. Aspiratorul automat poate avea o opțiune de reglare a puterii. Acesta este cazul acestui model de dispozitiv - puterea poate fi ajustată la o situație specifică, la suprafață și la gradul de murdărie de pe suprafața aspirată. Această soluție face aspirarea mai ușoară și mai eficientă.










Robotul unic de curățare FlexiArm™


Aspirație HyperForce® incredibil de puternică cu o putere de 7.000 Pa


Curățare flexibilă cu apă caldă și ștergere eficientă


Bună ziua, Asistent vocal inteligent Rocky


Evitarea agilă a obstacolelor AI reactiv


Performanță de curățare incredibilă


Datorită brațului flexibil al mopului FlexiArm™, mopul îndepărtează locurile greu accesibile pentru o curățare eficientă. Brațul extensibil al mopului vă ajută să ajungeți la colțuri și margini fără efort, asigurând o precizie de 98,8% cu o precizie de 1,85 mm.


Depășește-ți limitele cu o perie plutitoare și mopuri


Creșteți calitatea curățeniei


Peria și mopul se adaptează automat la diferite suprafețe, ceea ce le crește eficacitatea, prevenind în același timp petele după curățare.


Stație de bază multifuncțională 2.0


Intrați într-o nouă eră a întreținerii roboților


• Umplere automată cu apă


• Golirea automată a recipientului de praf


• Spălare la cald cu mop


• Uscare la cald


• Detectare inteligentă a contaminării


Spălare la cald cu mopul


Curățare temeinică pentru igienă


Apa caldă la 60° C îndepărtează eficient petele persistente și alte murdărie, economisind timp și apă, în timp ce dezinfectează mopul și îmbunătățește calitatea curățării. Îndepărtează până la 99,7% din bacterii.


Detectare inteligentă a contaminării


Curățare flexibilă pentru o eficiență mai mare


Curățare flexibilă


Stația de bază verifică cât de murdar este mopul și decide dacă repetă procesul de curățare pentru a se asigura că este curat corespunzător.


Ștergere flexibilă


Zonele deosebit de murdare și pătate de pe podea sunt spălate din nou pentru a asigura o curățare minuțioasă.


Uscare la cald


Mopurile și stația de bază sunt uscate cu aer cald la 45° C, ceea ce previne dezvoltarea mucegaiului și a mirosurilor neplăcute.


Golirea automată a recipientului de praf


Până la 7 săptămâni fără golire.


Umplere automată cu apă


Rezervorul de apă se umple automat când este necesar.





Imagine


Evitarea agilă a obstacolelor AI reactiv


Înțeleg, așa că nu lovesc


Datorită tehnologiei luminii structurate și unei camere RGB, robotul Roborock Q Revo MaxV recunoaște și evită rapid 62 de obiecte diferite din 20 de categorii, asigurând o curățare lină, fără a fi nevoie să mutați obiecte, atât în ​​încăperi bine luminate, cât și în întuneric.


Recunoașterea automată a camerei


Curățare personalizată datorită inteligenței artificiale


Robotul recunoaște încăperile și podelele, ceea ce îi permite să propună strategia optimă de curățare pentru casa ta.


Sugestii inteligente pentru zonele cu dezactivare


Robotul detectează și sugerează automat locuri care ar trebui considerate „zone de excludere”, cum ar fi locurile în care poate cădea pe scări sau poate rămâne blocat în spații înguste.


Sfaturi de la animale


Caracteristici speciale aprobate de animalele de companie


Apel video


Efectuați apeluri video în timp real și interacțiune vocală bidirecțională pentru a „vorbi” cu animalele dvs. de companie într-un mod unic.


Recunoașterea automată a animalelor


Când robotul se apropie de animal, acesta va opri imediat peria principală și va da la o parte pentru a nu-ți speria animalul de companie.


„Hi Rocky” - asistent vocal inteligent încorporat


Spune doar cuvântul magic


Începeți să curățați rostind pur și simplu „Bună, Rocky”, chiar și fără o conexiune la internet. Indiferent dacă gătiți, aveți grijă de copii sau pur și simplu vă relaxați - curățarea nu a fost niciodată atât de ușoară.


*Asistentul vocal Hi Rocky este disponibil în anumite limbi. Pentru mai multe informații, vizitați aplicația Roborock.


Suport pentru comenzile vocale Google Home, Apple Siri și Amazon Alexa.


Widgeturi pe ecran


Personalizați-vă rutinele cu o singură atingere.


Aplicație pentru Apple Watch


Începeți rapid curățarea sau verificați starea robotului la încheietura mâinii.


Navigație cu laser de precizie PreciSense®


Trasee optime pentru o curățare perfectă.


Sistemul de navigație cu laser PreciSense® scanează și creează simultan hărți detaliate pentru a determina cea mai bună rută de curățare, asigurând o curățare precisă și eficientă.


Curățare temporară


Funcția „Curățenie temporară” gestionează scurgerile bruște fără a întrerupe programul de curățare. De asemenea, puteți sări temporar curățarea anumitor zone folosind funcția „Omis temporar”.




Specificatii tehnice

Model:
Model: QRMV02
Culoare: Alb
Tip aspirator: Robot curatenie
Specificatii:
Aspirare: Uscata si umeda
Functii: Re-spălare și remop cu apă caldă dinamică
Tip sac: Recipient colector
Tip suprafata: Podele
Dimensiuni: Adâncime (mm) 440 mm
Înălțime (mm) 597 mm
Latime (mm) 422 mm
Lungime cablu: Fara fir
Altele: Durata de viață a bateriei Până la 4 ore.

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare

Acest produs poate fi achizitionat folosind 3399 puncte de fidelitate. Vezi detalii.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr.34 din iunie 2014  consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. - O declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • Licente software, furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
  •  Consumabile (acumulatori, cartuse /tonere imprimanta, accesorii imprimanta, baterii, becuri, filtre, folii telefoane etc), accesorii foto video (hartie foto);
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti in-ear, electrocasnice, aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, etc);
  • Produse cosmetice (parfumuri, deodorante, creme, produse make-up)
  • Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite, anvelope montate, becuri auto, aditivi, stergatoare, vopseluri
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard, sisteme asamblate la cerere)
  • Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestate catre consumator);
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans
  • Aparate medicale (glucometre si teste, nebulizatoare)
  • Produse de papetarie (hartie, plicuri, post-it-uri, folii laminat, pixuri, stilouri)
  • Hrana pasari / animale / rozatoare
  • Bucatarie si servire (ceaiuri, cafele, hartie de copt, prosoape, cutite)
  • Mama si copilul: biberoane, tetine, suzete, sterilizatoare, pompe de san
  • Curatenie si intretinere (detergenti, solutii de curatat, odorizante camera si toaleta, manusi de unica folosinta)
  • Produsele Fashion (haine, curele) se accepta daca nu au etichetele indepartate

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).            

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / soferi proprii. Pana in 149 lei costa 12 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier. Costa 21.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.
  4. Pentru livrarea produselor voluminoase (ex: frigidere, combine frigorifice, lazi frigorifice, masini de spalat etc.) se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 30 RON (fara TVA). Pe langa aceasta taxa, se va aplica si un cost suplimentar in functie de greutatea produsului (costul kilogramelor suplimentare). Ambele costuri vor fi evidentiate distinct in cosul de cumparaturi si vor fi inscrise pe factura fiscala.

  5. Pentru livrarea anvelopelor se percepe o taxa suplimentara in valoare de 30 RON (cu TVA inclus).
    Aceasta taxa se aplica datorita dimensiunilor si greutatii ridicate ale produselor, care implica operatiuni suplimentare de manipulare si transport specializat.
    Taxa se calculeaza si se adauga automat in cosul de cumparaturi in momentul plasarii comenzii.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul FANPLACE. Livarea se poate face la Sediul FANPLACE sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Cum platesc ?

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

BRD Finance: 1, 3, 4, 5 si 6 rate

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

BRD: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la [email protected], atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Str. Oxigenului, nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov)
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania