Un aspirator robot bun ar trebui să fie aproape fără întreținere. Una dintre soluțiile care fac aspiratorul să funcționeze cu un grad ridicat de independență este întoarcerea automată la bază. Când dispozitivul este descărcat sau nu mai funcționează, se va întoarce la bază și va începe procesul de încărcare a bateriei. Datorită acestei soluții, nu te vei împiedica brusc de un aspirator care a fost lăsat într-un loc neașteptat. Funcția de întoarcere automată la bază face echipamentul gata de funcționare din nou - utilizatorul nu trebuie să monitorizeze starea bateriei sau să ducă dispozitivul la bază, deoarece echipamentul se va întoarce automat la stația de încărcare.

Aspiratorul automat nu poate doar aspira bine, ci și șterge podeaua, datorită funcției de ștergere încorporată. Un dispozitiv cu o funcționalitate atât de largă va scuti utilizatorii de treburile casnice obositoare și va avea grijă cuprinzătoare de o podea curată. Un aspirator cu opțiune de ștergere va îndepărta praful și murdăria atât uscată, cât și umedă și va îndepărta cu ușurință petele uscate și noroiul.

Pentru a face aspirarea mai rapidă și mai ușoară, aspiratorul este echipat cu o funcție de cartografiere a camerei. Dispozitivul creează o hartă virtuală a camerei, ceea ce facilitează activitatea ulterioară a acesteia. Aspiratorul nu se mișcă haotic, ci într-un mod ordonat, logic, făcând aspirarea temeinică și sistematică. Maparea este creată automat în timp ce dispozitivul funcționează, astfel încât orice modificare a aranjamentului mobilierului nu reprezintă un obstacol pentru dispozitiv.

Ideea aspiratoarelor automate este de a scuti utilizatorii de nevoia de a-și aspira singuri casele sau apartamentele. Acest model de dispozitiv este echipat cu o funcție de program de lucru, astfel încât să puteți programa aspirarea automată regulată. La ora stabilită, aspiratorul va porni singur și va aspira spațiul programat.
Aspiratoarele robotizate pot fi mai silențioase decât cele standard, dar totuși merită să fiți atenți la cât de mult zgomot emit. Cu cât este mai mic, cu atât este mai discretă funcționarea dispozitivului. Aceasta este una dintre problemele care determină comoditatea utilizării dispozitivului, mai ales atunci când se lucrează în timp ce membrii gospodăriei se odihnesc, dorm sau studiază și lucrează. Acest model de aspirator funcționează destul de silențios, deoarece sunetele emise sunt în intervalul de până la 65 dB .

Pentru a opera acest aspirator, tot ce aveți nevoie este o aplicație pentru dispozitivele mobile. Îi poți controla funcționarea de pe telefon sau tabletă fără a fi nevoie să te ridici de pe canapea. Aplicația permite nu doar activarea de la distanță a aspiratorului, ci și programarea precisă a acestuia. Acest tip de control crește semnificativ confortul utilizării dispozitivului și îl face aproape fără întreținere.

Utilizați aspiratorul robot așa cum doriți. Programează-i funcționarea prin aplicație și prin WiFi. Acest model de dispozitiv are un modul WiFi încorporat, datorită căruia poate fi conectat la rețeaua de acasă, ceea ce va facilita cu siguranță funcționarea acestuia. În loc să utilizați telecomanda sau butoanele de pe carcasă, doar porniți aplicația și selectați opțiunea corespunzătoare pe ecranul dispozitivului dvs. mobil.
Aspirarea suprafețelor dure este mai ușor decât curățarea temeinică a murdăriei de pe covoare. Aspiratorul automat poate avea o opțiune de reglare a puterii. Acesta este cazul acestui model de dispozitiv - puterea poate fi ajustată la o situație specifică, la suprafață și la gradul de murdărie de pe suprafața aspirată. Această soluție face aspirarea mai ușoară și mai eficientă.
Robotul unic de curățare FlexiArm™
Aspirație HyperForce® incredibil de puternică cu o putere de 7.000 Pa
Curățare flexibilă cu apă caldă și ștergere eficientă
Bună ziua, Asistent vocal inteligent Rocky
Evitarea agilă a obstacolelor AI reactiv
Performanță de curățare incredibilă
Datorită brațului flexibil al mopului FlexiArm™, mopul îndepărtează locurile greu accesibile pentru o curățare eficientă. Brațul extensibil al mopului vă ajută să ajungeți la colțuri și margini fără efort, asigurând o precizie de 98,8% cu o precizie de 1,85 mm.
Depășește-ți limitele cu o perie plutitoare și mopuri
Creșteți calitatea curățeniei
Peria și mopul se adaptează automat la diferite suprafețe, ceea ce le crește eficacitatea, prevenind în același timp petele după curățare.
Stație de bază multifuncțională 2.0
Intrați într-o nouă eră a întreținerii roboților
• Umplere automată cu apă
• Golirea automată a recipientului de praf
• Spălare la cald cu mop
• Uscare la cald
• Detectare inteligentă a contaminării
Spălare la cald cu mopul
Curățare temeinică pentru igienă
Apa caldă la 60° C îndepărtează eficient petele persistente și alte murdărie, economisind timp și apă, în timp ce dezinfectează mopul și îmbunătățește calitatea curățării. Îndepărtează până la 99,7% din bacterii.
Detectare inteligentă a contaminării
Curățare flexibilă pentru o eficiență mai mare
Curățare flexibilă
Stația de bază verifică cât de murdar este mopul și decide dacă repetă procesul de curățare pentru a se asigura că este curat corespunzător.
Ștergere flexibilă
Zonele deosebit de murdare și pătate de pe podea sunt spălate din nou pentru a asigura o curățare minuțioasă.
Uscare la cald
Mopurile și stația de bază sunt uscate cu aer cald la 45° C, ceea ce previne dezvoltarea mucegaiului și a mirosurilor neplăcute.
Golirea automată a recipientului de praf
Până la 7 săptămâni fără golire.
Umplere automată cu apă
Rezervorul de apă se umple automat când este necesar.

Evitarea agilă a obstacolelor AI reactiv
Înțeleg, așa că nu lovesc
Datorită tehnologiei luminii structurate și unei camere RGB, robotul Roborock Q Revo MaxV recunoaște și evită rapid 62 de obiecte diferite din 20 de categorii, asigurând o curățare lină, fără a fi nevoie să mutați obiecte, atât în încăperi bine luminate, cât și în întuneric.
Recunoașterea automată a camerei
Curățare personalizată datorită inteligenței artificiale
Robotul recunoaște încăperile și podelele, ceea ce îi permite să propună strategia optimă de curățare pentru casa ta.
Sugestii inteligente pentru zonele cu dezactivare
Robotul detectează și sugerează automat locuri care ar trebui considerate „zone de excludere”, cum ar fi locurile în care poate cădea pe scări sau poate rămâne blocat în spații înguste.
Sfaturi de la animale
Caracteristici speciale aprobate de animalele de companie
Apel video
Efectuați apeluri video în timp real și interacțiune vocală bidirecțională pentru a „vorbi” cu animalele dvs. de companie într-un mod unic.
Recunoașterea automată a animalelor
Când robotul se apropie de animal, acesta va opri imediat peria principală și va da la o parte pentru a nu-ți speria animalul de companie.
„Hi Rocky” - asistent vocal inteligent încorporat
Spune doar cuvântul magic
Începeți să curățați rostind pur și simplu „Bună, Rocky”, chiar și fără o conexiune la internet. Indiferent dacă gătiți, aveți grijă de copii sau pur și simplu vă relaxați - curățarea nu a fost niciodată atât de ușoară.
*Asistentul vocal Hi Rocky este disponibil în anumite limbi. Pentru mai multe informații, vizitați aplicația Roborock.
Suport pentru comenzile vocale Google Home, Apple Siri și Amazon Alexa.
Widgeturi pe ecran
Personalizați-vă rutinele cu o singură atingere.
Aplicație pentru Apple Watch
Începeți rapid curățarea sau verificați starea robotului la încheietura mâinii.
Navigație cu laser de precizie PreciSense®
Trasee optime pentru o curățare perfectă.
Sistemul de navigație cu laser PreciSense® scanează și creează simultan hărți detaliate pentru a determina cea mai bună rută de curățare, asigurând o curățare precisă și eficientă.
Curățare temporară
Funcția „Curățenie temporară” gestionează scurgerile bruște fără a întrerupe programul de curățare. De asemenea, puteți sări temporar curățarea anumitor zone folosind funcția „Omis temporar”.
Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare
Acest produs poate fi achizitionat folosind 3399 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr.34 din iunie 2014 consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:
1. - O declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]).
2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/
Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Pentru livrarea produselor voluminoase (ex: frigidere, combine frigorifice, lazi frigorifice, masini de spalat etc.) se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 30 RON (fara TVA). Pe langa aceasta taxa, se va aplica si un cost suplimentar in functie de greutatea produsului (costul kilogramelor suplimentare). Ambele costuri vor fi evidentiate distinct in cosul de cumparaturi si vor fi inscrise pe factura fiscala.
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!