Cosul de cumparaturi este gol
Ai nevoie de ajutor?
0374 477 120

Robot de aspirare Ecovacs DEEBOT T10, aspirator si mop, autonomie 180 min, recipient praf 0.4L, asistent vocal YIKO, putere de aspirare 3000Pa, odorizant, Alb

Robot de aspirare Ecovacs DEEBOT T10, aspirator si mop, autonomie 180 min, recipient praf 0.4L, asistent vocal YIKO, putere de aspirare 3000Pa, odorizant, Alb
Imagini ale produsului (5)

Contacteaza-ne

Email:

[email protected]

Telefon: 0374 477 120

341 din 1987

Cod: DEEBOT T10
Cod intern: #1375135

Pret cu TVA: 1.350,99 lei

Sau 1351 puncte de fidelitate. detalii

In stoc depozit ?

Garantie: 24 luni.

Livrare gratuita

Descriere

Cu tehnologia AIVI® 3.0 imbunatatita, asistent vocal YIKO, primul de acest fel, navigare TrueMapping de top si sistemul de curatare cu vibratii OZMO Pro 3.0, DEEBOT T10 va asigura nevoile de curatare indiferent de mediu.


DEEBOT T10 ofera o experienta cu adevarat mai inteligenta si mai personalizata de maturare, aspirare si stergere, datorita tehnologiei AI de lider in industrie.



  • Sistem de curatare in 4 etape;

  • AIVI® 3.0 - Functia de recunoastere a obstacolelor imbunatatita;

  • Control si interactiune activate de YIKO.


 


Imbunatatiti-va curatenia



 


Inteligenta artificiala imbunatatita si tehnologie de interpretare vizuala


Condus de inteligenta noastra artificiala de ulrima generatie, DEEBOT T10 ofera prin recunoasterea rapida si precisa a imprejurimilor o experienta de curatare eficienta.


Indifierent daca mobilierul sau alte obiecte de pe podea ii stau in cale, DEEBOT T10 poate recunoaste 18 tipuri de obiecte pentru a asigura un proces de caratare fara intreruperi.


 



 


 



























Viteza si acuratetea recunoasterii faciale mult imbunatatite


Viteza si acuratetea recunoasterii faciale mult imbunatatite


Procesorul specializat AI este de 16 ori mai puternic si contine o putere de calcul AI imbunatatita, cu recunoastere mai rapida, mai precisa. Poate recunoaste mai multe tipuri de obiecte pentru a permite evitarea usoara a obstacolelor si a blocajului. AIVI® 3.0 dispune de recunoastere inteligenta care poate identifica automat 18 tipuri diferite de obiecte*, cum ar fi mobilier sau alte tipuri de obiecte/materiale.

* Datele provin de la laboratorul ECOVACS. DEEBOT T10 este echipat cu tehnologia AIVI® 3.0 si o camera HD cu senzor de lumina stelara, care poate recunoaste oamenii si diferite tipuri de obiecte precum : sosete, mopuri, pantofi, cabluri, scaune in forma de U, statie de incarcare, cosuri de gunoi, covorase, paturi, canapele, masute de cafea, taburete, usi, TV, mese si scaune, animale de companie si tesaturi pentru podea. Lista cu obiectele identificabile va continua sa fie actualizata.


   

Camera remarcabila in diferite conditii de lumina


Camera remarcabila in diferite conditii de lumina


Camera integrata HD 960P echipata cu senzor de lumina stelara are o gama de recunoastere de 148.3°* FOV (Field of View) permitandu-i sa identifice si sa captureze imagini clare ale obiectelor statice sau in miscare, chiar si in intuneric.

Confidentialitatea dvs. este importanta pentru noi, asa ca DEEBOT T10 va va anunta cand camera este pornita printr-un mesaj vocal si un indicator luminos asezat sub obiectivul camerei. Produsul a obtinut si o certificare de confidentialitate si securitate, TÜV Rheinland, pentru robot si aplicatie.


   

Functie video si comunicare in timp real


Functie video si comunicare in timp real


 


Functia video si comunicarea in timp real ale DEEBOT T10 le permite utilizatorilor sa pastreze legatura cu membrii familiei acasa.

Functia de control a zonei va permite sa va monitorizati casa in orice moment pe peroada cat lipsiti. Prin urmare, puteti pleca in vacanta cu liniste sufleteasca.




 


Asistent vocal YIKO AI


Fie ca este vorba despre o comanda de curatare sau setarea modului de curatare, este un joc de cuvinte.


Asistentul nostru vocal YIKO AI, lider in industrie, face viata simpla cu baza sa puternica de date vocale si tehnologia de recunoastere a vocii. Intelege cu precizie comenzile de curatare, raspunde si trece la actiune.


De asemenea, accepta localizarea sunetului, avand trei microfoane incorporate si recunoasterea formei umane. Apeland 


 


OK YIKO,


DEEBOT-ul tau va curata podeaua in functie de zona prestabilita din jurul sursei de sunet.


 



 


Cartografiere si navigare TrueMapping 2.0 de top


Navigatia TrueMapping este mai inteligenta si mai stabila decat oricand, datorita algoritmului sau organizat care permite navigarea si pozitionarea precisa in intreaga casa. Este de 4 ori mai precis la detectarea obiectelor mici decat senzorii LDS utilizati in mod obisnuit.


Prin utilizarea unui semnal luminos modulat cu o lungime de unda mai mare, acesta nu este interferat de sursele de lumina externa . Asadar, poate naviga fara probleme la lumina sau intuneric total pentru a va curata complet casa, oricand, fara efort, fara intreruperi.


Carcasa modulului d-ToF este complet inchisa si impiedica patunderea corpurilor straine si a prafului, facandu-l potrivit pentru diverse medii complexe.


 



 


Sistem de curatare in 4 etape


O combinatie avantajoasa; Periere, aspirare si stergere


 



 


 



















<nobr3000 Pa pentru o mai mare putere de aspirare">


3000 Pa pentru o mai mare putere de aspirare


 


Datorita puterii de aspirare de 3000 Pa care imbunatateste semnificativ performanta de curatare, DEEBOT T10 este partenerul tau de curatare eficient si de incredere, care poate izola alergenii in timp ce aspira.


   

Sistem imbunatatit de stergere cu vibratii OZMO Pro 3.0


Cu vibratii de inalta frecventa de 600rpm si 3 niveluri personalizate din care sa aleaga, DEEBOT T10 este atent la feicare detaliu, sporindu-si eficienta si lasandu-ti casa curata si confortabila.



SistemOZMO Pro 3.0">



 


Compatibil cu statie de golire automata*


Puterea de aspirare a statiei poate curata eficient praful, firele de par si alte particule mici din cosul de gunoi DEEBOT, oferindu-va linistea sufleteasca ca este curat. Sacul de praf de unica folosinta, de 3,2 l, poate fi folosit fara a goli cosul de gunoi timp de pana la 60 de zile**.

*Se vinde separat.
**Datele provin de la laboratorul ECOVACS. Aceasta se bazeaza pe frecventa cu care utilizatorul isi goleste recipientul de gunoi. Poate varia in functie de frecventa reala si de zonele de curatare.


 



 


Uimitoarea plicatie ECOVACS HOME


Aplicatia noastra prietenoasa ECOVACS HOME App foloseste precizia pentru a crea o structura tridimensionala a casei. Prin intermediul aplicatiei,puteti personaliza cu usurinta modul de curatare si puteti seta anumite zone de curatat. Puteti chiar sa monitorizati si sa controlati intreaga experienta de curatare, editand harta si mobilierul, pentru a asigura o curatare mai precisa.


 



 


Experienta hartilor complet actualizata


Cu tehnologia TrueMapping 2.0, aplicatia ECOVACS HOME poate salva automat hartile casei in format 2D sau 3D. Puteti trece de la o harta 2D la una 3D pentru o vedere mai detaliata a casei dvs.
Prin invatarea si intelegerea mediului de acasa, restaureaza un mediu de acasa mai detaliat si prezinta structura casei, mobilierul si materialele de baza identificate. Puteti realiza chiar si o curatare locala eficienta in jurul/sub mobilier pe harta 3D.



 


Incarcare automata


DEEBOT se va intoarce intotdeauna la docul sau de incarcare pentru a se reincarca automat, cand nivelul bateriei va atinge un prag minim (15%).


Odata incarcat 90%, isi va relua sarcinle de curatenie pentru zona ramasa.


 



 


Odorizant


Stim cat de important este sa ai o casa care miroase bine. Datorita odorizantului sau, DEEBOT T10 imprastie o aroma racoritoare in toata casa ta in timp ce curata.*

* Capsulele pentru odorizant pot fi achiitionate separat.


 



 


 



















Durata lunga de viata a bateriei


Durata lunga de viata a bateriei


Dotat cu o baterie 5200 mAh Li-Ion, DEEBOT T10 asigura o durata lunga de functionare.
Fie ca este o casa cu doua etaje sau un apartament mare, toata casa poate fi curatata cu o singura incarcare.


   

Filtru de aer de inalta eficienta


Cartusul filtrant lavabil suporta filtrarea tripla a microprafului, izoland eficient alergenii prin blocarea a 99% din micropraful inhalat si alergenii de pana la 0.3–0.5μm*.

*datele provin de la laboratorul ECOVACS.



Filtru de aer de inalta eficienta





Specificatii tehnice

Model:
Model: DEEBOT T10
Culoare: Alb
Tip aspirator: Robot curatenie
Specificatii:
Aspirare: Uscata si umeda
Filtru HEPA: Da
Functii: Raport vocal
Sistem de recunoastere a obstacolelor
Tip sac: Recipient colector
Tip suprafata: MULTI-SUPRAFETE
Capacitate colectare: 0,4 L
Dimensiuni: Înălţime 10,3 cm Lăţime 35,3 cm Adâncime 35,3 cm
Lungime cablu: FARA FIR
Altele: Timp de rulare maxim 195 min Timp de incarcare 395 min. NU vine cu odorizant.

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare

Acest produs poate fi achizitionat folosind 1351 puncte de fidelitate. Vezi detalii.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr.34 din iunie 2014  consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. - O declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • Licente software, furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
  •  Consumabile (acumulatori, cartuse /tonere imprimanta, accesorii imprimanta, baterii, becuri, filtre, folii telefoane etc), accesorii foto video (hartie foto);
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti in-ear, electrocasnice, aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, etc);
  • Produse cosmetice (parfumuri, deodorante, creme, produse make-up)
  • Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite, anvelope montate, becuri auto, aditivi, stergatoare, vopseluri
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard, sisteme asamblate la cerere)
  • Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestate catre consumator);
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans
  • Aparate medicale (glucometre si teste, nebulizatoare)
  • Produse de papetarie (hartie, plicuri, post-it-uri, folii laminat, pixuri, stilouri)
  • Hrana pasari / animale / rozatoare
  • Bucatarie si servire (ceaiuri, cafele, hartie de copt, prosoape, cutite)
  • Mama si copilul: biberoane, tetine, suzete, sterilizatoare, pompe de san
  • Curatenie si intretinere (detergenti, solutii de curatat, odorizante camera si toaleta, manusi de unica folosinta)
  • Produsele Fashion (haine, curele) se accepta daca nu au etichetele indepartate

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).            

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / soferi proprii. Pana in 149 lei costa 12 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier. Costa 21.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.
  4. Pentru livrarea produselor voluminoase (ex: frigidere, combine frigorifice, lazi frigorifice, masini de spalat etc.) se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 30 RON (fara TVA). Pe langa aceasta taxa, se va aplica si un cost suplimentar in functie de greutatea produsului (costul kilogramelor suplimentare). Ambele costuri vor fi evidentiate distinct in cosul de cumparaturi si vor fi inscrise pe factura fiscala.

  5. Pentru livrarea anvelopelor se percepe o taxa suplimentara in valoare de 30 RON (cu TVA inclus).
    Aceasta taxa se aplica datorita dimensiunilor si greutatii ridicate ale produselor, care implica operatiuni suplimentare de manipulare si transport specializat.
    Taxa se calculeaza si se adauga automat in cosul de cumparaturi in momentul plasarii comenzii.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul FANPLACE. Livarea se poate face la Sediul FANPLACE sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Cum platesc ?

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

BRD Finance: 1, 3, 4, 5 si 6 rate

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

BRD: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la [email protected], atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Str. Oxigenului, nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov)
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania