Cosul de cumparaturi este gol
Ai nevoie de ajutor?
0374 477 120

Aspirator robot Dreame L50 Pro Ultra RLL84CE, putere de aspirare 19500Pa, detectare AI a obstacolelor și navigare la 360°, depasire obstacol 4CM, baterie 6400mAh, alb

Aspirator robot Dreame L50 Pro Ultra RLL84CE, putere de aspirare 19500Pa, detectare AI a obstacolelor și navigare la 360°, depasire obstacol 4CM, baterie 6400mAh, alb
Imagini ale produsului (9)

Contacteaza-ne

Email:

[email protected]

Telefon: 0374 477 120

1251 din 2065

Cod: RLL84CE
Cod intern: #3011710

Pret cu TVA: 5.764,27 lei

Sau 5765 puncte de fidelitate. detalii

In stoc depozit ?

Garantie: 24 luni.

Livrare gratuita

Descriere

Robot de aspirare cu mop Dreame L50 Pro Ultra RLL84CE, putere de aspirare 19500Pa, detectare AI a obstacolelor și navigare la 360°, depasire obstacol 4CM, baterie 6400mAh, alb 


 



  • Sistem EasyLeap™ manevrabil pentru urcarea treptelor de pana la 4 cm

  • Navigare VersaLift pentru curatare in cele mai inguste spatii

  • DuoBrush HyperStream™ cu sistem de descurcare a firelor de par

  • Tehnologie Dual Flex Arm

  • Sistem de aspirare Vormax™ cu 19.500 Pa


Dreame L50 Pro Ultra
Curatare personalizabila pentru fiecare camera



 










































































Sistem EasyLeap™ manevrabil 

   


Navigare VersaLift pentru curatare in cele mai inguste spatii
   
PowerDock™ inteligent

   


Tehnologie Dual Flex Arm
   
DuoBrush HyperStream™ cu sistem de descurcare a firelor de par

   


Sistem de aspirare Vormax™ cu 19.500 Pa
   
DryBoard AceClean™ imbunatatit

   


Aplicatia DreameHome
   
Control vocal



Curatare eficienta in zone deschise si inguste
L50 Pro Ultra este echipat cu un sistem DToF care extinde un senzor cu acoperire de 360 de grade pentru scanare. Acest lucru ii permite aspiratorului robot sa obtina o imagine clara a spatiilor deschise si sa se deplaseze cu precizie prin locuinta. Cand senzorul DToF retractabil este coborat, robotul are doar 89,5 mm* in inaltime, reusind sa curete rapid si usor chiar si sub mobilierul jos, dulapuri sau paturi.


Trasee de curatare fara coliziuni
Folosind AI Action si lumina structurata 3D, L50 Pro Ultra recunoaste peste 180 de tipuri de obiecte din locuinta, precum pantofi si mobilier, integrandu-le in traseul de curatare. Obstacolele mici, precum cablurile sau excrementele de animale, sunt detectate in timpul navigarii, permitand robotului sa le evite cu usurinta si sa nu se blocheze pe obiecte precum pantofi sau sosete.



Iluminare pentru camere intunecate
Datorita luminilor LED integrate, aspiratorul robot navigheaza cu precizie chiar si in camere slab iluminate sau complet intunecate.



Bucura-te de o curatare silentioasa, fara cabluri incurcate


Aspirare eficienta si fara efort
L50 Pro Ultra aluneca usor pe podele dure si covoare, iar cu puterea sa de aspirare de 19.500 Pa, elimina fara efort murdaria de orice dimensiune, precum praf, par si resturi.



Fara par incurcat, fara stres
Peria DuoBrush HyperStream™ descurca parul de pana la 30 cm lungime, asigurand o locuinta fara par. Puterea de aspirare a DuoBrush si designul inovativ al canalului de aer capteaza eficient parul si previn incurcarea acestuia, mentinand procesul de curatare silentios.


Indepartarea a parului optimizata cu perii duble


Perie din cauciuc TPU
Peria din cauciuc TPU are un design moale care elimina particulele mari de murdarie, parul de animale si multe altele de pe covoare, mentinandu-le curate.



Perie cu peri din cauciuc
Peria cu peri din cauciuc DuoBrush elimina cu usurinta particulele de praf si parul lung de pe podelele dure. Designul periei permite sa stea direct pe podea, asigurand o curatare eficienta si temeinica, chiar si in zonele greu accesibile.



Depaseste obstacolele fara efort
Cu sistemul dinamic EasyLeap™, L50 Pro Ultra poate urca cu usurinta trepte si sine de usi glisante de pana la 4 cm inaltime. Datorita rotilor principale si secundare de urcare, zonele ridicate si obstacolele joase nu reprezinta o problema pentru aspiratorul robot.


Proiectat pentru zone greu accesibile
Zonele dificile si colturile sunt acum mai usor de curatat. Peria laterala extensibila si mopul extensibil ajung chiar si in colturi incomode, crapaturi inguste si spatii sub mobilierul jos. Acest lucru asigura ca murdaria este eliminata 100%.



Eliminare eficienta a murdariei
Tehnologia TripleUp ofera o putere de aspirare imbunatatita: cu aceasta functie, mopurile L50 Pro Ultra sunt ridicate pana la 10,5 mm, iar peria laterala si peria principala sunt coborate simultan pentru a indeparta eficient parul de animale, praful sau firmiturile de pe diverse suprafete.



 


Functii de stergere imbunatatite
Cu tehnologia TripleUp, L50 Pro Ultra ridica peria laterala si peria principala, in timp ce coboara mopurile pentru a curata temeinic podeaua. Acest lucru indeparteaza eficient petele precum laptele sau cafeaua, mentine periile uscate si previne eliberarea mirosurilor din recipientul de praf.



Solutia completa PowerDock™



Curatare automata a mopurilor la 75°C
Avand in vedere ca mopurile sunt curatate cu apa fierbinte la 75°C, nu mai trebuie sa te ingrijorezi de curatarea acestora. Sunt disponibile patru setari de temperatura, permitand indepartarea usoara a diverselor tipuri de pete, cum ar fi uleiul sau grasimea, de pe mop.


 




















































Golire convenabila a sacului de praf
Golirea sacului de praf nu a fost niciodata mai usoara: sacul de 3,2 litri poate fi golit automat in statia de baza timp de pana la 100 de zile, astfel incat sa te poti concentra pe alte sarcini cu mai putin stres.
   
Reumplere inteligenta a solutiei de curatare
L50 Pro Ultra simplifica procesul zilnic de curatare prin reumplerea automata a solutiei de stergere atunci cand este necesar, mentinand mopurile foarte curate si igienice.


   


Mopuri uscate, mai putine mirosuri
Mopurile raman curate si fara mirosuri: uscarea automata cu aer cald previne aparitia mucegaiului, astfel incat locuinta ta ramane proaspata si igienica in permanenta.
   
Reumplere automata a rezervorului de apa
Rezervorul de apa care se umple automat asigura un flux constant de apa, astfel incat procesul de stergere sa nu fie intrerupt. Statia de baza adauga apa in rezervorul robotului aspirator, prevenind uscarea mopului.


   


Reumplere si golire a apei fara efort
Zilele in care trebuia sa cari containere grele cu apa sunt acum de domeniul trecutului: Cu kitul de racordare pentru apa (vandut separat), poti acum sa reumpli si sa golesti apa direct, minimizand riscul de varsare si eliminand stresul transportarii unui container cu apa.
   
Curatare Extra-Detaliata cu Detectare Avansata a Murdariei
Acum poti folosi noua versiune imbunatatita a Intelligent Dirt Detection 2.0: Aceasta detecteaza si se adapteaza la diferite tipuri de murdarie umeda, cum ar fi petele de ciocolata, cola sau ketchup. Astfel, toate podelele tale vor fi perfect curate.




 



Curatare Dubla a Mopului si Podelei cu Precizie
Folosind un senzor de culoare, L50 Pro Ultra analizeaza apa murdara dupa curatare. Daca apa este prea tulbure, aspiratorul robot ajusteaza volumul de apa in 32 de niveluri pentru a curata temeinic mopurile. Dupa aceea, L50 Pro Ultra este pregatit sa curete podelele pentru a doua oara, oferind un finisaj impecabil.


Curatarea covorului la un buton distanta
Controleaza cu usurinta curatarea covorului prin aplicatia Dreamehome.


Ingrijire Inteligenta pentru Covorul cu Fir Lung
Curatarea covoarelor nu a fost niciodata atat de personalizata: Indepartarea automata a mopului pentru covoarele de dormitor este perfecta pentru covoarele cu fir lung, care raman uscate si fara pete. 



Ridicare Mop
Cu o ridicare intuitiva a mopului la 10,5 mm, chiar si covoarele cu fir scurt din living raman uscate si fara pete. Aplicatia Dreamehome iti permite sa personalizezi programul de curatare in functie de nevoile tale. Aici, poti alege intre putere de aspirare imbunatatita* sau modul intensiv de curatare a covoarelor*, in care aspiratorul robot curata covorul de doua ori la viteza redusa. Acest lucru asigura o curatare temeinica si eficienta.



Curatare Intensiva
L50 Pro Ultra curata covoarele cu fir scurt si mediu, mentinand livingul tau stralucitor de curat. In modul de curatare intensiva a covoarelor, aspiratorul robot functioneaza la o viteza redusa pe diverse tipuri de texturi de covor, rezultand intr-o putere de aspirare imbunatatita.



Curatare presuri
L50 Pro Ultra curata profesional presurile de la intrare, presurile pentru animale si covorasele de baie, trecand flexibil intre aspirare si mop. Comuta pe modul de aspirare pentru o curatare rapida sau pe modul de mop pentru a curata lichidele si a sterge covorasele absorbante de apa.



Evitarea Covorului
Functia de evitare a covoarului asigura ca covoarele de yoga si cele de joaca pentru copii nu devin prea umede. L50 Pro Ultra ocoleste aceste zone, prevenind totodata raspandirea mucegaiului si a mirosurilor neplacute.



Detectarea Persoanelor si Animalelor de Companie in Casa
In timpul curatarii dinamice a zonelor, persoanele si animalele de companie sunt detectate si incluse in traseul de curatare. Aspiratorul robot isi aminteste zonele omise si le viziteaza din nou dupa prima runda de curatare, imbunatatind astfel performanta curatarii zonelor.



Tine-ti prietenii necuvantatori sub supraveghere
Animalutele tale nu sunt la vedere? Nicio problema. Aplicatia Dreamehome are un mod de cautare a animalelor de companie, in care L50 Pro Ultra le cauta si le face o fotografie.



Supravegheaza-ti animalele de companie chiar si de la distanta
Conecteaza-te cu adorabilele tale animale de companie prin apeluri video in timp real si comunicare vocala bidirectionala — e ca si cum ati vorbi fata in fata!



Curatenie flexibila in zonele pentru animale
O locuinta prietenoasa cu animalele de companie are nevoie de planuri de curatare personalizate. Sa evite aspiratorul robot zonele din jurul accesoriilor pentru animale, cum ar fi bolurile cu mancare sau litierele, sau sa le curete mai temeinic? Poti personaliza totul in functie de nevoile tale direct din aplicatia Dreamehome.



Putere de aspirare extra puternica pentru murdarie grosiera
Pentru o curatare in profunzime, exista modul Boost pentru particule mari, care detecteaza granulele de mancare pentru animale si nisipul pentru pisici, evidentiind murdaria grosiera in aplicatia Dreamehome. Puterea de aspirare si viteza periei sunt ajustate automat pentru rezultate excelente de curatare.



Ghidare vocala clara pentru o locuinta impecabila
Porneste sau intrerupe procesul de curatare cu un simplu „Okay, Dreame. Curata aici.”



Ingrijire avansata a perdelelor
L50 Pro Ultra curata sub perdele fara sa le ude. Setarile personalizate iti permit sa specifici zonele cu perdele din locuinta, astfel incat aspiratorul robot fie sa le evite complet, fie sa le curete si mai temeinic.



Curatenie personalizata, adaptata nevoilor tale
Descopera rutine de curatare personalizate pentru fiecare camera, in functie de planul locuintei, tipul de pardoseala si amplasarea mobilierului. Cele patru moduri de curatare pot fi ajustate pentru orice locuinta, fie ca este vorba despre o casa cu mai multe etaje sau o singura incapere, asigurand o curatenie temeinica peste tot. Rapoartele de curatare generate automat te tin la curent cu starea actuala a curateniei.



Conexiune fiabila pentru siguranta locuintei tale
Compatibilitatea cu protocolul Matter asigura conectarea tuturor dispozitivelor smart din locuinta ta, astfel incat acestea sa poata functiona impreuna. Controlul curateniei inteligente prin Matter este floare la ureche – ai nevoie doar de o aplicatie sau de un asistent vocal.



Sincronizare instantanee cu Apple Watch
Controleaza X50 Master direct de pe Apple Watch-ul tau, pentru o experienta complet noua de curatare si programare simplificata.



Compatibilitate cu dispozitive terte
Aspiratorul robot poate fi conectat intuitiv la asistentii vocali Alexa, Siri si Google Home, transformand curatenia constanta si eficienta a locuintei tale intr-un efort de echipa.



 


Acces rapid cu un singur buton prin widgeturi
Cu ajutorul widgeturilor, poti controla rapid si usor totul direct de pe smartphone-ul tau.



Baterie de lunga durata
Bateria puternica de 6.400 mAh a L50 Pro Ultra permite pana la 230 de minute de curatare in modul silentios, acoperind pana la 214 m² cu o singura incarcare. Cand nivelul bateriei este scazut, dispozitivul se intoarce automat la statia de incarcare pentru a se reincarca, apoi continua curatenia exact de unde a ramas. Incarcare cu 30% mai rapida datorita optiunii de incarcare in afara orelor de varf.


Specificatii tehnice

Model:
Model: RLL84CE
Culoare: Alb
Tip aspirator: Robot curatenie
Specificatii:
Aspirare: Uscata si umeda
Filtru HEPA: Nu
Functii: Curatare automata
Spalare usoara
Sistem de recunoastere a obstacolelor
Uscare automata laveta
Tip sac: Recipient colector
Tip suprafata: Multi-suprafete
Capacitate colectare: 3.2 l
Dimensiuni: 590 x 340 x 457 mm
Altele: Control vocal si prin aplicatie: Compatibil cu Google Assistant si Amazon Alexa

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare

Acest produs poate fi achizitionat folosind 5765 puncte de fidelitate. Vezi detalii.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr.34 din iunie 2014  consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. - O declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • Licente software, furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
  •  Consumabile (acumulatori, cartuse /tonere imprimanta, accesorii imprimanta, baterii, becuri, filtre, folii telefoane etc), accesorii foto video (hartie foto);
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti in-ear, electrocasnice, aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, etc);
  • Produse cosmetice (parfumuri, deodorante, creme, produse make-up)
  • Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite, anvelope montate, becuri auto, aditivi, stergatoare, vopseluri
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard, sisteme asamblate la cerere)
  • Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestate catre consumator);
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans
  • Aparate medicale (glucometre si teste, nebulizatoare)
  • Produse de papetarie (hartie, plicuri, post-it-uri, folii laminat, pixuri, stilouri)
  • Hrana pasari / animale / rozatoare
  • Bucatarie si servire (ceaiuri, cafele, hartie de copt, prosoape, cutite)
  • Mama si copilul: biberoane, tetine, suzete, sterilizatoare, pompe de san
  • Curatenie si intretinere (detergenti, solutii de curatat, odorizante camera si toaleta, manusi de unica folosinta)
  • Produsele Fashion (haine, curele) se accepta daca nu au etichetele indepartate

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).            

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / soferi proprii. Pana in 149 lei costa 12 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier. Costa 21.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.
  4. Pentru livrarea produselor voluminoase (ex: frigidere, combine frigorifice, lazi frigorifice, masini de spalat etc.) se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 30 RON (fara TVA). Pe langa aceasta taxa, se va aplica si un cost suplimentar in functie de greutatea produsului (costul kilogramelor suplimentare). Ambele costuri vor fi evidentiate distinct in cosul de cumparaturi si vor fi inscrise pe factura fiscala.

  5. Pentru livrarea anvelopelor se percepe o taxa suplimentara in valoare de 30 RON (cu TVA inclus).
    Aceasta taxa se aplica datorita dimensiunilor si greutatii ridicate ale produselor, care implica operatiuni suplimentare de manipulare si transport specializat.
    Taxa se calculeaza si se adauga automat in cosul de cumparaturi in momentul plasarii comenzii.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul FANPLACE. Livarea se poate face la Sediul FANPLACE sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Cum platesc ?

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

BRD Finance: 1, 3, 4, 5 si 6 rate

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

BRD: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la [email protected], atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Str. Oxigenului, nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov)
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania