Cosul de cumparaturi este gol
Ai nevoie de ajutor?
0374 477 120

Microsoft Surface USB-C Travel Hub (black, HDMI, RJ-45, USB-A, USB-C)

Microsoft Surface USB-C Travel Hub (black, HDMI, RJ-45, USB-A, USB-C)

Contacteaza-ne

Email:

[email protected]

Telefon: 0374 477 120

317 din 3299

Cod: 161-00002
Cod intern: #3027814

Pret cu TVA: 456,99 lei

Sau 457 puncte de fidelitate. detalii

In stoc depozit ?

Cost livrare in Bucuresti: Gratuita
Cost livrare in tara: 21,90 lei

Descriere

Cu Microsoft USB-C Travel Hub sunte?i echipat pentru aproape toate dispozitivele în timp ce sunte?i în deplasare. Hub-ul de călătorie USB-C este conectat prin USB-C ?i extinde dispozitivul conectat cu un port USB-C ?i USB-A, o interfa?ă Gigabit LAN ?i ie?irile video HDMI ?i VGA. Dock-ul este compatibil cu dispozitivele Surface ?i o varietate de alte dispozitive.


Tip sta?ie de andocare
Culoare negru
EAN 0196388249589
Producator nr. 161-00002
Compatibil cu PC, notebook
Conexiuni 1x ie?ire HDMI, 1x RJ-45, 1x USB-A 3.2 Gen 2 (10 Gbit/s), 1x USB-C 3.2 Gen 2 (10 Gbit/s), 1x ie?ire VGA
USB Notă Denumirea USB 3.2 Gen 2 corespunde denumirilor anterioare USB 3.1 Gen 2 sau USB 3.1
Sursa de alimentare Functionare USB
Dimensiuni Latime: 56 mm x Inaltime: 15 mm x Adancime/Lungime: 48 mm
Greutate 99 grame
Avertismente ?i instruc?iuni de siguran?ă Avertismente: Aten?ie: Con?ine magne?i inaccesibili. ?ine?i departe de produse sensibile la magnet ?i dispozitive medicale! Aten?ie: Pericol de sufocare din cauza pieselor mici care pot fi înghi?ite! Aten?ie: Nu este potrivit pentru copiii sub 36 de luni! Instruc?iuni de siguran?ă: AVERTISMENT: Utilizare cu risc ridicat Dispozitivul nu este proiectat sau destinat pentru utilizare într-o aplica?ie sau într-o situa?ie în care erorile de orice fel ar putea duce la moarte, vătămări grave sau daune grave ale mediului („utilizare cu risc ridicat”). Dacă utiliza?i dispozitivul în situa?ii care implică un risc crescut, o face?i pe propriul risc. AVERTISMENT: Atmosferă poten?ial explozivă Nu depozita?i ?i nu transporta?i lichide inflamabile, gaze sau explozivi în aceea?i încăpere cu dispozitivul, piesele sau accesoriile acestuia. În zonele periculoase, opri?i dispozitivul ?i evita?i conectarea ?i deconectarea încărcătoarelor de baterii, adaptoarelor de alimentare ?i a altor accesorii. Zonele periculoase sunt adesea, dar nu întotdeauna, marcate corespunzător. Acestea pot include zone de alimentare cu combustibil, pun?i inferioare ale navelor sau alte nave, zone de conducte sau zone de depozitare pentru transportul combustibilului sau al produselor chimice sau zone în care aerul con?ine substan?e chimice sau particule inflamabile, cum ar fi praful de cereale sau metal. Scânteile pot provoca o explozie sau incendiu în zonele descrise. AVERTISMENT: Siguran?a adaptorului de alimentare Utiliza?i numai un adaptor de alimentare adecvat pentru dispozitivul dvs. Nerespectarea următoarelor măsuri de precau?ie poate duce la vătămări grave sau deces din cauza ?ocurilor electrice sau incendiului sau deteriorarea dispozitivului. Cum să alege?i sursa de alimentare potrivită pentru dispozitiv: Vă recomandăm să utiliza?i surse de alimentare (PSU) ?i cabluri care sunt originale pentru Microsoft. O unitate de alimentare Microsoft originală (PSU) a fost inclusă cu dispozitivul dvs. PSU-urile Microsoft autentice pot fi achizi?ionate ?i de la un reseller autorizat Microsoft ?i la https://store.microsoft.com/devices. Folosi?i curent alternativ numai de la o priză obi?nuită de perete. Nu utiliza?i surse de alimentare nestandard, cum ar fi generatoare sau invertoare, chiar dacă tensiunea ?i frecven?a par adecvate. Asigura?i-vă că priza dvs. furnizează tipul de curent specificat pe PSU (adică tensiune [V] ?i frecven?ă [Hz]). Dacă nu sunte?i sigur de tipul de alimentare din locuin?a dvs., contacta?i un electrician calificat. Ave?i grijă să nu supraîncărca?i prizele de perete, prelungitoarele, prelungitoarele sau alte conexiuni electrice. Asigura?i-vă că acestea sunt evaluate pentru consumul total de curent al dispozitivului (specificat în amperi [A] pe PSU), precum ?i pentru alte dispozitive de pe acela?i circuit. Pentru dispozitivele în care pinii de contact ai ?techerului de alimentare pot fi plia?i, asigura?i-vă că pinii de contact sunt complet plia?i înainte de a introduce ?techerul de alimentare în priză. Pentru dispozitivele care au pini deta?a?i pentru priză ?i utilizează un adaptor universal pentru sursa de alimentare, înainte de a conecta ?techerul la o priză electrică, asigura?i-vă că ?techerul are configura?ia corectă a pinii pentru priza electrică ?i că este bine a?ezat în adaptor . AVERTISMENT: Riscuri de reparare Deschiderea ?i/sau repararea dispozitivului poate duce la ?oc electric, deteriorarea dispozitivului, incendiu, rănire ?i alte pericole. Microsoft recomandă să solicita?i asisten?ă de specialitate atunci când vă repara?i dispozitivul. Ave?i grijă când efectua?i singur repara?iile. AVERTISMENT: Cură?are Riscul de incendiu, ?oc electric sau deteriorare a dispozitivului Microsoft poate fi redus luând următoarele măsuri de precau?ie: Deconecta?i toate cablurile ?i opri?i dispozitivul înainte de a-l cură?a. Cură?a?i numai exteriorul dispozitivului. Cură?a?i dispozitivul cu o cârpă uscată. Pentru dispozitivele cu ventilatoare, sloturi, porturi sau deschideri similare: Curăţaţi cu grijă suprafaţa exterioară a oricăror ventilatoare, fante sau alte deschideri pentru a îndepărta orice acumulare de praf. Nu introduce?i obiecte străine în ventilatoare, fante, porturi sau alte deschideri. Nu cură?a?i conectorii scufundându-i în lichide. Doar ?terge?i u?or cu o cârpă curată ?i usca?i. AVERTISMENT: Utiliza?i Pentru a reduce riscul de incendiu, ?oc electric sau deteriorare a dispozitivului, nu îl expune?i la ploaie, zăpadă sau alte tipuri de umiditate. Nu folosi?i dispozitivul în apropierea apei sau într-un loc umed (de exemplu, lângă un du?, cadă, chiuvetă sau piscină sau într-un subsol umed). Pentru a vă asigura că dispozitivul rămâne în stare bună de func?ionare: Nu utiliza?i dispozitivul în apropierea surselor de căldură, alimente, murdărie excesivă, praf, ulei ?i reziduuri chimice sau în lumina directă a soarelui. Nu a?eza?i niciun obiect pe dispozitiv. Utiliza?i numai dispozitive/accesorii recomandate de Microsoft. Pentru dispozitivele cu ventilatoare, fante, porturi sau deschideri similare: Nu introduce?i obiecte în ventilator, fante de ventila?ie, fante sau balamale ale suporturilor pliabile, în deschiderile din jurul cheilor sau în orice alte deschideri. Evita?i să lăsa?i praful să se depună pe ventilator, fante sau alte deschideri. Nu a?eza?i dispozitivul într-un spa?iu îngust, închis. Nu usca?i dispozitivul cu uscător de păr, uscător de rufe, aragaz, prăjitor de pâine sau cuptor cu microunde. Dacă dispozitivul dvs. se udă, ?terge?i u?or carcasa cu o cârpă curată ?i uscată. AVERTISMENT: Porturi ?i deschideri Pentru a reduce riscul de incendiu, ?oc electric sau deteriorare a dispozitivului Microsoft, nu introduce?i obiecte în ventilator, orificii de ventila?ie, porturi, fante sau balamale ale suporturilor pliabile sau în deschiderile din jurul cheilor sau în orice alte deschideri. Nu încerca?i să cură?a?i porturile, fantele sau balamalele suporturilor pliabile, deschiderile din jurul butoanelor sau orice alte deschideri cu obiecte ascu?ite (de exemplu, agrafe, ?urubelni?e, cu?ite etc.). AVERTISMENT: Pericol de sufocare Păstra?i foliile de plastic departe de bebelu?i ?i copii pentru a evita riscul de sufocare. ATEN?IE: Stabilitatea dispozitivului Nu a?eza?i niciodată dispozitivul pe suprafe?e neuniforme sau instabile. ?ine?i-l strâns în timp ce îl purta?i. Nu îl transporta?i de accesorii, cablu sau cablu de alimentare. Dacă nu ?ine?i ferm dispozitivul, acesta poate cădea sau lovi o persoană sau un obiect. Acest lucru ar putea deteriora dispozitivul sau poate cauza alte daune materiale sau vătămări corporale. Probleme de generare de căldură Dispozitivul poate deveni foarte fierbinte în timpul utilizării normale. Dispozitivul îndepline?te cerin?ele standardelor interna?ionale de siguran?ă (IEC 60950-1 ?i IEC 62368) pentru limitele de temperatură pe suprafe?ele accesibile utilizatorului. Contactul prelungit cu suprafe?ele calde pe o perioadă lungă de timp poate provoca disconfort sau răni. Urma?i următoarele instruc?iuni pentru a reduce poten?ialele probleme legate de căldură: Asigura?i-vă o bună ventila?ie când utiliza?i dispozitivul ?i adaptorul de alimentare. Asigura?i-vă că există o circula?ie suficientă a aerului, inclusiv sub dispozitiv. Folosi?i bunul sim? pentru a evita situa?iile periculoase în care pielea dvs. intră în contact cu dispozitivul sau adaptorul său de alimentare atunci când acesta func?ionează sau este conectat la o sursă de alimentare. De exemplu, nu dormi?i ?i nu pune?i dispozitivul sau adaptorul său de alimentare sub o pătură sau pernă. Evita?i contactul dintre corpul dumneavoastră ?i dispozitiv atunci când adaptorul de alimentare este conectat la o sursă de alimentare. Fi?i deosebit de aten?i dacă ave?i orice disconfort fizic care vă afectează capacitatea de a sim?i căldura. Dacă dispozitivul este utilizat pentru perioade lungi de timp, suprafa?a poate deveni foarte fierbinte. Este posibil ca temperatura să nu fie caldă la atingere, dar contactul fizic prelungit cu dispozitivul, cum ar fi folosirea dispozitivului în poală, poate cauza arsuri ale pielii. Dacă dispozitivul se încălze?te inconfortabil atunci când este folosit în poală, ar trebui să îl a?eza?i pe o suprafa?ă de lucru stabilă. Nu a?eza?i niciodată dispozitivul sau adaptorul de alimentare pe mobilier sau alte suprafe?e care ar putea fi deteriorate de căldură, deoarece carcasa dispozitivului ?i suprafa?a adaptorului de alimentare se pot încălzi în timpul utilizării normale. NOTĂ: Compatibilitate cu ter?e păr?i Unele accesorii ter?e pot fi incompatibile cu dispozitivul dvs. sau chiar pot fi contrafăcute. Prin urmare, se recomandă insistent să achizi?iona?i ?i să utiliza?i numai dispozitive sau accesorii originale Microsoft sau cu licen?ă Microsoft. Utilizarea de accesorii, baterii ?i încărcătoare incompatibile sau contrafăcute poate cauza deteriorarea dispozitivului ?i poate prezenta un risc poten?ial de incendiu, explozie sau defectare a bateriei, care ar putea duce la răniri grave sau alte pericole grave pentru sănătate sau deteriorarea dispozitivului.

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare

Acest produs poate fi achizitionat folosind 457 puncte de fidelitate. Vezi detalii.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr.34 din iunie 2014  consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. - O declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]).

2. - Completarea unei cereri noi de retur din contul de client. Link : https://www.vexio.ro/account/rma/

 

Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • Licente software, furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
  •  Consumabile (acumulatori, cartuse /tonere imprimanta, accesorii imprimanta, baterii, becuri, filtre, folii telefoane etc), accesorii foto video (hartie foto);
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti in-ear, electrocasnice, aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, ingrijire dentara, etc);
  • Produse cosmetice (parfumuri, deodorante, creme, produse make-up)
  • Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite, anvelope montate, becuri auto, aditivi, stergatoare, vopseluri
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard, sisteme asamblate la cerere)
  • Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestate catre consumator);
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans
  • Aparate medicale (glucometre si teste, nebulizatoare)
  • Produse de papetarie (hartie, plicuri, post-it-uri, folii laminat, pixuri, stilouri)
  • Hrana pasari / animale / rozatoare
  • Bucatarie si servire (ceaiuri, cafele, hartie de copt, prosoape, cutite)
  • Mama si copilul: biberoane, tetine, suzete, sterilizatoare, pompe de san
  • Curatenie si intretinere (detergenti, solutii de curatat, odorizante camera si toaleta, manusi de unica folosinta)
  • Produsele Fashion (haine, curele) se accepta daca nu au etichetele indepartate

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).            

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / soferi proprii. Pana in 149 lei costa 12 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier. Costa 21.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1.25 lei / kg.
  4. Pentru livrarea produselor voluminoase (ex: frigidere, combine frigorifice, lazi frigorifice, masini de spalat etc.) se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 30 RON (fara TVA). Pe langa aceasta taxa, se va aplica si un cost suplimentar in functie de greutatea produsului (costul kilogramelor suplimentare). Ambele costuri vor fi evidentiate distinct in cosul de cumparaturi si vor fi inscrise pe factura fiscala.

  5. Pentru livrarea anvelopelor se percepe o taxa suplimentara in valoare de 30 RON (cu TVA inclus).
    Aceasta taxa se aplica datorita dimensiunilor si greutatii ridicate ale produselor, care implica operatiuni suplimentare de manipulare si transport specializat.
    Taxa se calculeaza si se adauga automat in cosul de cumparaturi in momentul plasarii comenzii.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul FANPLACE. Livarea se poate face la Sediul FANPLACE sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Cum platesc ?

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

BRD Finance: 1, 3, 4, 5 si 6 rate

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

BRD: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la [email protected], atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Str. Oxigenului, nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov)
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania