Cosul de cumparaturi este gol
Ai nevoie de ajutor?
0374 477 120

ART External lamp LED 20W,SMD,IP65, AC80-265V,black, 4000K-W, sensor

ART External lamp LED 20W,SMD,IP65, AC80-265V,black, 4000K-W, sensor

Contacteaza-ne

Email:

comenzi@vexio.ro

Telefon: 0374 477 120

20 din 39

Cod: LEDLAM 4101755
Cod intern: #163806

Pret cu TVA: 61,55 lei

Sau 62 puncte de fidelitate. detalii

In stoc depozit ?

C

Cost livrare in Bucuresti: 10,00 lei
Cost livrare in tara: 19,00 lei

Descriere

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare

Acest produs poate fi achizitionat folosind 62 puncte de fidelitate. Vezi detalii.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Mentiune!

Prin “firma de curierat” a nu se intelege “curier propriu” care este reprezentat al FANPLACE IT SRL. Curierul propriu permite si sta la dispozitia clientului in vederea verificarii produsului livrat. Acesta are obligatia, la cererea clientului, de a face proba produsului. In cazul in care acesta nu este conform, prezinta zgarieturi sau alte vicii de fabricatie, clientul are dreptul de a renunta la cumparare.

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mai: retur@vexio.ro). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail retur@vexio.ro sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

 

Toate comenzile efectuate pana la ora 14:00, vor pleca in aceeasi zi (97%) in cazul in care se afla in stocul propriu, sau in stocul furnizorilor din Bucuresti.

Pretul si timpii de livrare difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de dumneavoastra.

In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului.

Dupa efectuarea comenzii, clientul este contactat de catre un operator , pentru a confirma comanda si pentru a fi instiintat despre disponibilitatea produsului / produselor si timpul de livrare.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care vom incerca sa recontactam clientul pentru a stabili status-ul comenzii.

Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda se anuleaza din oficiu.

Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca anumite produse sa nu mai fie disponibile.

In cazul in care clientul efectueaza plata unui produs fara a avea confirmarea disponibilitatii in stoc, vom returna clientului contravaloarea produsului in cel mai scurt timp posibil.

De obicei o astfel de operatiune se intruneste in aceeasi zi lucratoare, tinand cont de programul bancilor.

 

Ridicarea produselor de la sediu

- Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din str. Foisorului nr. 146, sector 3, Bucuresti.

*

Fan Courier / Urgent Curier

*

Costul transportului prin Urgent Curier este de 19 Ron pentru primele 6 Kg, iar fiecare Kg in plus costa 1 Ron.Nu se percep taxe pentru Kilometri suplimentari!

Comenzile mai mari sau egale cu 499 lei beneficiaza de transport gratuit oriunde in tara in limita a 6 kg, kilogramele suplimentare se taxeaza in plus cu 1 leu / kg.

Termenul de livrare este de 24, maxim 48 ore din momentul expeditiei.

*

Fastius Curier - in Bucuresti

*

Pentru comenzile ce depasesc 149 lei, costul transportul IN BUCURESTI este 0, in limita a 6 kg.

Pentru comenzile ce nu depasesc 149 lei costul transportului IN BUCURESTI este de 10 Ron.

 

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

*

Va multumim.

NOU - Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor. Alegerea acestei optiuni implica plata unei taxe suplimentare:
Ramburs Urgent Curier: 6 Ron

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul FanPlace IT SRL.
Adresa: BUCURESTI, str Foisorului nr 146, sector 3

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la office@fanplace.ro, atasand o copie a OP-ului.

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Panciu, Vrancea, strada 1 Mai, numarul 2, bloc 2, scara 2, etaj 1, apartament 4

Punct de lucru: BUCURESTI, str Foisorului nr 146, sector 3


CONT Raiffeisen Bank SA , RO89 RZBR 0000 0600 1579 1943

CONT Banca Transilvania   RO42 BTRL RONC RT02 4735 8601

CONT Trezorerie RO48TREZ6945069XXX000740


CONT Trezorerie RO48TREZ6945069XXX000740

 

Securitate

Certificat SSL cu dubla validare (domeniu web + entitate economica)

 

Harta punct de lucru

 

 

Formular de contact

Pentru orice tip de informatii legate de produsele noastre, livrare, rate, garantie, etc va rugam sa folositi formularul de mai jos.

Nume si prenume
E-mail
Telefon
Subiect
Mesaj



Cos cumparaturi Cos cumparaturi
Nu aveti produse in cos.
Suport prin Yahoo Messenger
Newsletter Arhiva newsletter

Abonare

TOSHIBA Dell MSI Acer Microsoft Brother Olympus BenQ Edimax BitDefender Kaspersky JVC Panasonic Asus Philips Tivoli Audio Sharp Microsoft Western Digital Nikon Intel Xerox Epson Lenovo Lexmark Microsoft