Cosul de cumparaturi este gol
Ai nevoie de ajutor?
0374 477 120

Senzor de Prezență Aqara PS-S02D Lean Away, Wi-Fi Alb

Senzor de Prezență Aqara PS-S02D Lean Away, Wi-Fi Alb

Contacteaza-ne

Email:

[email protected]

Telefon: 0374 477 120

103 din 1015

Cod: PS-S02D
Cod intern: #2210315

Pret cu TVA: 426,99 lei

Sau 427 puncte de fidelitate. detalii

In stoc depozit ?

Garantie: 24 luni.

Cost livrare in Bucuresti: Gratuita
Cost livrare in tara: 19,90 lei

Descriere




Senzor de prezență Aqara FP2


Aqara Presence Sensor FP2 folosește tehnologia radar cu unde milimetrice de ultimă oră, care poate detecta cu precizie prezența oamenilor chiar și cu mișcări ușoare. Această tehnologie asigură continuitatea și stabilitatea dispozitivului inteligent. De asemenea, are funcția de poziționare a zonei, care permite automatizarea diferitelor condiții în diferite zone, cum ar fi paturi și mese. Un spațiu poate fi acum împărțit în până la 30 de zone mici și poate recunoaște până la cinci ținte (Detecție cu mai multe persoane). De asemenea, poate controla alte dispozitive inteligente de acasă prin ecosisteme precum Apple Home pentru a realiza aplicații mai largi. Dispune de funcții precum recunoașterea căderii umane și un senzor de lumină încorporat. De asemenea, este un mare ajutor care poate combina cu adevărat diversitatea vieții de acasă a utilizatorului și poate realiza automatizarea diferitelor personalități.


Senzor de prezenta AQARA FP2


Repere:


Poziționarea zonei: oferă avantaje semnificative față de senzorii de mișcare cu infraroșu PIR tradiționali prin utilizarea unui singur senzor radar pentru a monitoriza încăperi de până la cca. 430 sq ft (aproximativ 40 m²)*. În plus, îl puteți împărți în până la 30 de zone, cum ar fi canapea, pat sau desktop. În plus, puteți configura automatizarea individuală pentru fiecare zonă. Este ca și cum ați folosi mai mulți senzori de mișcare PIR simultan cu un senzor de prezență, FP2.


Detectare mai multe persoane: până la 5** persoane țintă pot fi detectate simultan. Rezultatul este că, în timp ce împarte spațiul, poate răspunde automat în funcție de poziția diferitelor persoane, fără a interfera unul cu celălalt.


Precizie ultra-înaltă: confidențialitatea și acuratețea detectării sunt luate în considerare. Este capabil să recunoască semnalul non-inductiv de detectare fără a colecta imagini reale.
Automatizarea, în general, poate fi realizată local. Tehnologia radar cu unde milimetrice este mai stabilă decât detectarea senzorului cu infraroșu, chiar și atunci când stai așezat sau dormi.


Controlați alte dispozitive prin HomeKit etc.: FP2 este expus ca senzori multipli în HomeKit (și Home Assistant), Alexa și Google Home. Puteți integra senzorul cu ușurință
fără a necesita un hub, care este aparent cea mai bună soluție pentru pasionații de case inteligente pentru a vă extinde configurația pentru casa inteligentă.****


Detectarea căderii și alerte***: Când cineva dintr-o cameră cade, FP2 vă poate detecta și vă poate notifica. Este realizat în cel mai privat și convenabil mod posibil, fără a fi nevoie să purtați niciun dispozitiv sau să instalați o cameră pentru monitorizare constantă. Raza de acțiune este un cerc cu o rază de 2 metri, iar precizia detectării căderii este >98%. Înălțimea de instalare recomandată este de 2,5 m-2,8 m.


Senzor de lumină încorporat:  Senzor de detectare a luminii complet funcțional în ecosistemul Aqara. Cu el, automatizarea luminii devine mult mai flexibilă și plăcută. Senzorul de lumină încorporat permite, de asemenea, automatizarea avansată a locuinței bazată pe întuneric.


Automatizare locală și modalități de instalare flexibile: După finalizarea instalării, produsul rulează local. Automatizarea lui FP2 va funcționa în continuare așa cum setarea inițial dacă există instabilitate ocazională a rețelei Wi-Fi. Și vă protejează mai bine intimitatea. Are mai multe metode de instalare pentru a se adapta în diverse scenarii de instalare.


IPX5 și port USB-C ascuns: Datorită gradului de IP, senzorul poate fi instalat și în medii umede, cum ar fi băi. Senzorul are un port USB-C deschis, care vă permite
să schimbați cablul inclus cu unul compatibil USB-C, crescând flexibilitatea de plasare.


Senzor de prezenta AQARA FP2


Declinări de răspundere


*Un spațiu de detectare recomandat este de 10 m³ -40 m³.


** Cel mai bun rezultat poate fi obținut în cazul urmăririi a cel mult 3 persoane.


***Numai plasarea pe tavan este acceptată pentru detectarea căderii. Iar detectarea căderii poate identifica doar majoritatea scenariilor normale de cădere și nu poate fi folosită ca înlocuitor pentru echipamentul medical sau vederea. În prezent, detectarea căderii nu poate face distincția între căderea lentă de un perete sau leșinarea după ce ați stat.


****Bluetooth este disponibil pentru funcția viitoare ca Matter.


Comparaţie




















Tehnologii de detectare Pro Contra
Senzori radar cu unde milimetrice 1. Raza de detecție puternică.
2. Putere redusă a radarului.
3. Percepția exactă a distanței
și a unghiului.
Uneori, deranjat de unele resurse, cum ar fi
ventilatoare și plante. (Dar FP2 le poate seta ca
resurse perturbate, evitând astfel perturbarea.)
Senzor PIR 1. Mic.
2. Ieftin.
3. Putere redusă.
4. Ușor de utilizat.
Senzorii de mișcare PIR au efecte de temperatură: dacă
temperatura ambiantă este ridicată, precizia poate
fi foarte afectată.
(Infraroșu pasiv)
1. Imposibil de detectat corpul uman staționar.
2. Imposibilitatea de a distinge mai multe persoane.

Senzor de prezenta AQARA FP2


Cazuri utilizator:


Scena 1: scena „Redefinirea spațiului”.


În viața de acasă inteligentă din trecut, oamenii au adesea nevoie să instaleze senzori de mișcare mici în diferite locuri. Deoarece raza de detectare și capacitatea senzorului sunt limitate, utilizatorul trebuie să instaleze mai mulți senzori. Rezultă o gestionare incomodă a utilizatorilor, setări supărătoare și alte probleme. 


FP2 redefinește „spațiul virtual” din aplicație. Reîmpărțiți spațiul în intervalul de 40 m³ (8 m × 6 m). Aceasta înseamnă că într-o astfel de gamă, utilizatorii au nevoie de un singur senzor de prezență umană pentru a realiza automatizarea personalizată în mai multe spații virtuale mici, pentru a reduce dezordinea și consumul de energie al utilizatorilor care gestionează mai mulți senzori. Acum, un senzor de prezență FP2 este aproximativ egal cu utilizarea în funcțiune a mai multor senzori vechi, făcând posibilă economisirea continuă a energiei. Viața simplă începe cu simplificarea dispozitivelor inteligente de acasă.


Scena 2: Scena de lectură liniștită


Senzorii de mișcare PIR tradiționali nu pot percepe de obicei când utilizatorul stă liniștit. Ca urmare, unele echipamente de automatizare nu pot detecta și suspenda munca. Prin urmare, utilizatorul trebuie să-și strângă mâna frecvent pentru a declanșa detectarea senzorului. 


Când utilizatorii automatizează cu vechii senzori de mișcare/prezență PIR, se întâmplă adesea ca automatizarea de detectare să nu poată fi declanșată din cauza stării nemișcate. Utilizarea FP2 poate rezolva eficient această problemă. Tehnologia radar cu unde milimetrice aplicată de FP2 poate continua să detecteze chiar dacă utilizatorul stă nemișcat, prin detectarea bătăilor inimii și a respirației utilizatorului.


Scena 3: Controlați alte sub-dispozitive inteligente pentru casă prin conectarea la Apple HomePod mini etc. 


Potrivit pentru utilizatorii care au deja Apple Home, Google Home și Amazon Alexa acasă. În trecut, utilizatorii foloseau produse terțe și adesea aveau nevoie de interacțiune vocală pentru a porni alte dispozitive. Există vreo altă modalitate de a face comportamentul de conectare inteligent al utilizatorului natural fără a cheltui prea mult efort?


FP2 este conectat la dispozitivul Apple HomePod mini, utilizatorul trebuie doar să intre într-o anumită zonă mică, iar FP2 simte prezența corpului uman, care poate declanșa alte lumini inteligente să reacționeze prin aprinderea luminilor.


Scena 4: Detectarea căderii și reducerea rănilor cauzate de cădere (noi utilizatori de senzori)*


Căderile sunt ușor de produs la grupul de vârstnici. Cunoașterea situației căderii cât mai curând posibil este o modalitate importantă pentru persoanele în vârstă de a preveni rănile adânci cauzate de cădere, în special pentru persoanele în vârstă care trăiesc singure. Prin urmare, este foarte important să detectați starea de cădere și să obțineți la timp mementouri de informații.


FP2 este instalat în locuri relativ înguste prin instalarea pe tavan, cum ar fi bucătării, toalete sau dormitoare. Detectarea în timp real a stării căderii și feedback de la distanță în aplicație, astfel încât membrii familiei aflați la distanță pot primi mementouri și alarme mai rapide.


*Detecția căderii poate identifica doar majoritatea scenariilor de cădere și nu poate fi folosită ca înlocuitor pentru echipamentul medical sau vederea. În prezent, detectarea căderii nu poate face distincția între căderea lentă de un perete sau leșinarea după ce ați stat.


Senzor de prezenta AQARA FP2


Exemple de scene de automatizări:


1. Modul Lean Away fără întârzieri. 


DACĂ absența este detectată de senzorii de prezență din fiecare cameră, APOI stingeți luminile, aerul condiționat și armați sistemul de alertă. 


Înainte, trebuia să așteptați zeci de minute pentru a vă asigura că modul Away nu va fi declanșat în timp ce cineva era acasă. Acum, veți putea economisi energie și crește protecția fără a activa manual modul Away. 


(Senzor de prezență FP2 + Hub + Smart Plug/Smart Lights) 


2. Wake Up automatizări care nu deranjează membrii familiei tale.


DACA cineva intra in baie in timp ce prezenta inca este detectata in zona patului, ATUNCI Nu deschide umbrele*. 


*Ar trebui configurate doua automatizari: pentru prezenta si absenta in zona de pat. FP2 poate detecta, dacă cineva este încă în pat, iar automatizarea Wake-Up nu va fi declanșată în cazul în care se trezește o altă persoană. 


(Senzor de prezență FP2 + Hub + Driver cortină) 


Senzor de prezenta AQARA FP2


3. Iluminare de accent care te urmărește.


DACĂ este detectată prezență pe desktop, APOI Aprindeți luminile corespunzătoare. 


Iluminatul vă poate urmări acum prin încăpere: doar luminile din apropiere se vor aprinde, în timp ce alte lumini se vor stinge una din care părăsiți zona! 


(Senzor de prezență FP2 + Hub + bandă LED/ Lumini inteligente/ mufă inteligentă) 


Senzor de prezenta AQARA FP2


4. Detectează prezența și începe securitatea acasă.


DACĂ este detectată prezență în sufragerie, APOI Porniți camera Aqara G3 pentru a monitoriza. 


Porniți camera G3 detectând prezența oamenilor într-un spațiu mai mare: dacă cineva este detectat de FP2, camera G3 va fi pornită automat pentru monitorizare și poate naviga prin camera de zi. 


(Senzor de prezență FP2 + Camera Hub G3)


Senzor de prezenta AQARA FP2


Specificații:



  • Nume produs: Aqara Presence Sensor FP2

  • Tip produs. PS-S02D/PS-S02E

  • Raza de recunoaștere: Montare pe perete: 8 metri în direcția radială, cu un unghi orizontal de 120°, urmărind până la 5 ținte.

  • Montare pe tavan: un cerc cu o rază de 2 metri, precizia detectării căderii> 98%

  • Sursa de alimentare: DC 5V 1A, porturi de tip C

  • Protocol wireless: Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n 2,4 GHz, Bluetooth 4.2, *Bluetooth este disponibil pentru funcția viitoare ca Matter

  • Temperatura de functionare: -10°C ~+40°C

  • Umiditate de funcționare: 0 ~ 95% RH, fără condensare

  • Gradul de protecție: IPX5






 

Specificatii tehnice

Emag:
Tip produs: Senzor inteligent
Utilizat pentru: Casa
Tip conectare: Cu fir
Conectivitate: Wireless
Culoare: Alb
Altele: Raza de recunoaștere: Montare pe perete: 8 metri în direcția radială, cu un unghi orizontal de 120°, urmărind până la 5 ținte.

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare

Acest produs poate fi achizitionat folosind 427 puncte de fidelitate. Vezi detalii.

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).            

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / soferi proprii. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier. Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul FANPLACE. Livarea se poate face la Sediul FANPLACE sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Cum platesc ?

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

BRD Finance: 1, 3, 4, 5 si 6 rate

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

BRD: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la [email protected], atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Str. Oxigenului, nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov)
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania