Produsul nu mai este activ in oferta FanPlace
Iti recomandam alte produse similare din categoria Masini de tuns iarba sau de la producatorul Ruris.
Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 120.
Robot de tuns gazon Ruris, RXR500, 20 V, 2 Ah, alegere excelentă pentru dvs. Acesta este programabil și poate lucra pe durata întregii veri, chiar și atunci când nu sunteți acasă. Instalarea și pregătirea de lucru se fac foarte simplu și nu necesită cunoștințe tehnice. Este necesară doar delimitarea perimetrală a zonelor unde se dorește întreținerea gazonului și robotul face singur toată treaba.
Robotul de tuns gazon RURIS RXR500 are un perimetru de lucru de 500 mp și o lățime de tăiere de 18 cm. Datorită capacității sale de a urca și lucra în pante cu un grad de înclinare de până la 20 de grade, acesta este foarte eficient. Funcționează cu o baterie Li-ion de 20V, iar capacitatea de 2Ah care permite un timp de lucru de aproximativ 2 ore.
Este dotat cu panou de control cu un afișaj electronic care oferă o modalitate intuitivă de a înregistra toate setările și de a vizualiza toate funcțiile robotului.
Robotul de tuns gazon RURIS RXR500 vine echipat cu stația de andocare, protecția garajului (stației de andocare), cablul de perimetru (130m), 170 suporturi pentru fixarea stației și a firului de perimetru în sol și două rigle necesare montării firului.
Robotul de tuns gazon RURIS RXR500 este dotat cu senzori de impact, înclinare și ridicare care îl protejează împotriva obstacolelor. Acesta inițiază o schimbare de direcție în momentul în care senzorii integrați în capota robotului detectează un obstacol sau se oprește dacă este ridicat în timpul funcționării. De asemenea, aparatul este protejat împotriva utilizării neautorizate sau furtului prin configurarea unui cod PIN.
Roțile mari asigură o tracțiune cu o precizie mare datorită căreia lucra foarte bine peluzele deluroase sau suprafețe alunecoase.
Sistemul de cosire este alcătuit dintr-un disc cu trei lame de tăiere interschimbabile din oțel inoxidabil. Discul este situat pe un sistem mobil care permite reglarea înălțimii de întreținere a gazonului de la 20 mm până la 60 mm. De asemenea, viteza de cosire este constantă indiferent de unghiul de înclinație.
Fiind prevăzut și cu senzori de ploaie, robotul de gazon revine automat la stația de încărcare atunci când plouă. Datorită opțiunii cosește în ploaie din aplicație robotul poate fi setat să funcționeze chiar și pe ploaie, în funcție de preferințele utilizatorului.
Robotul poate fi programat pentru a efectua operațiuni de tăiere a ierbii pentru o săptămână, cu o funcție distinctă alocată fiecărei zile, în conformitate cu instrucțiunile specifice programării stabilite anterior.
Datorită opțiunii Punct Multi Start din aplicația Robotului de tuns gazon RURIS RXR500, puteți seta până la 3 zone de lucru, iar acesta știe să își dozeze efortul în concordanță cu fiecare suprafață de lucru. Cu alte cuvinte, în urma setării proporționalității zonelor de lucru, robotul își împarte timpul de lucru asigurându-se că nu rămâne niciun metru pătrat nelucrat.
Robotul de tuns gazon RURIS RXR500 este dotat cu protecție la suprasarcină, atât pentru motorul de tăiere fără perii, cât și pentru fiecare din cele două motoare care asigură autopropulsia . În situația în care se supraîncălzește în timpul funcționării acest lucru este detectat și robotul de tuns gazonul se oprește din lucru.
Control prin intermediul aplicației RURIS disponibilă pe Magazin Play și pe Apple Store
Robotului poate fi controlat cu ușurință prin intermediul aplicatiei disponibilă pe Magazin Play și pe Apple Store. Această aplicație vă permite să porniți robotul de gazon în orice moment să îi setați programe orare de cosit.
Cu ajutorul acestei aplicații, activitatea robotului poate fi gestionată într-un mod foarte flexibil și comod de la o distanță de până la 10 m prin Bluetooth.
Aplicația oferă posibilitatea de a porni/opri robotul în orice moment, de a vedea în timp real nivelul de încărcare al bateriei, de a seta și modifica PIN-ul robotului și programul de lucru al acestuia, dar și de a seta robotul să lucreze pe timp de ploaie.
După ce finalizează activitatea de întreținere gazon, robotul revine la stația de încărcare.
Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare
Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Procedura de returnare
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor
Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!
Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).
Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.
Livrarea cu verificare
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.
Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!