Cosul de cumparaturi este gol
Ai nevoie de ajutor?
0374 477 120

ORAL-B Periuta Electrica Oral B Genius 9000

ORAL-B Periuta Electrica Oral B Genius 9000

Contacteaza-ne

Email:

[email protected]

Telefon: 0374 477 120

Produsul nu mai este activ in oferta FanPlace

Iti recomandam alte produse similare din categoria Periuta de dinti sau de la producatorul ORAL-B.

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0374 477 120.

Descriere

Periuta de dinti electrica Oral-B Genius 9000, conectivitate Bluetooth, detectarea pozitiei, reincarcabila, 6 programe, 4 capete de periaj, suport de calatorie inclus

 

Descopera ultima inovatie in igiena dentara! Periuta electrica Oral-B Genius 9000 este conceputa pentru a te ajuta sa iti periezi dintii exact asa cum recomanda medicii dentisti. 

 

Cu ajutorul tehnologiei Bluetooth, aceasta se conecteaza la aplicatia Oral-B de pe smartphone pentru a-ti oferi feedback in timp real despre procesul de curatare. Periuta are cronometru integrat in maner, senzor de presiune pentru a-ti proteja gingiile si tehnologia de detectare a pozitiei, pentru a nu rata nicio zona in timpul periajului. 

 

Cu designul inspirat de profesionisti, capatul de periaj inconjoara fiecare dinte, iar prin actiunea 3D acesta oscileaza, se roteste si pulseaza pentru a indeparta cu pana la 100% mai multa placa bacteriana fata de o periuta manuala obisnuita.

 

Capatul de periaj 3D White ajuta la indepartarea petelor de suprafata cu ajutorul cupei de lustruire, dintii devenind mai albi din prima zi de folosire*. Pentru o rutina de periaj imbunatatita, poti sa folosesti periuta impreuna cu programul special de albire al aplicatiei pentru smartphone Oral-B.

* prin eliminarea petelor de suprafata

 

Mentinerea sanatatii gingiilor este o parte importanta a unei rutine sanatoase de igiena orala. Senzorul triplu de presiune te ajuta sa-ti protejezi gingiile de periajul prea agresiv. Cand periajul este prea puternic, inelul luminos SmartRing se va aprinde, miscarile de pulsatie ale periutei vor incetini, dupa care se vor opri. De asemenea, periuta poate fi setata si pe modul Sensibil.

 

Tehnologia avansata de detectare a pozitiei iti permite sa vezi unde te periezi, astfel incat sa iti ajustezi tehnica de periaj si sa nu ratezi nicio zona, avand in acelasi timp siguranta unei curatari superioare. In plus, periuta te atentioneaza cand au trecut 2 minute de la inceputul periajului pentru o curatare dentara asa cum recomanda medicul dentist.

 

Periuta electrica Oral-B Genius 9000 cu tehnologie Bluetooth iti ofera posibilitatea de a-ti personaliza rutina de igiena orala impreuna cu medicul tau dentist. Descarca aplicatia Oral-B pe smartphone si, prin tehnologia Bluetooth, vei obtine feedback in timp ce te speli pe dinti pentru a-ti imbunatati obiceiurile de curatare.

 

Periajul dentar trece la urmatorul nivel cu Inelul luminos SmartRing 360° multifunctional. Vizibil in timpul periajului din orice unghi, acesta iti permite sa vezi semnalele senzorului de presiune, al cronometrului si al conexiunii Bluetooth. De asemenea, poate fi programat prin aplicatia Oral-B sa lumineze in culoarea preferata din cele 12 culori disponibile.

 

Periuta este compatibila cu toate capetele de periaj Oral-B. Medicii dentisti recomanda schimbarea periutei o data la 3 luni. Perii indicatori semnalizeaza atunci cand rezerva trebuie schimbata.

 

Descopera noul nivel al ingrijirii orale oferite de Oral-B, liderul mondial in domeniul periutelor de dinti*. Fiecare periuta electrica Oral-B iti ofera o curatare superioara fata de periutele manuale obisnuite. Gaseste periuta electrica Oral-B care ti se potriveste!

* bazat pe un studiu din anul 2014, folosind un esantion reprezentativ de medici stomatologi la nivel mondial 

 

Pachetul contine: 

-1 maner de periuta electrica reincarcabila cu Bluetooth si 6 moduri periaj;

-4 capete de periaj;

-1 suport de calatorie cu incarcator USB;

-1 incarcator premium;

-1 suport pentru smartphone.

-1 suport pentru depozitarea capetelor de periaj;

 

 

Informatii despre utilizare si aplicare

Cum folosesc periuta de dinti electrica?

Se uda capatul de periaj si se aplica pasta de dinti. Periuta se introduce in gura si se porneste. Capatul de periaj se ghideaza incet de la dinte la dinte, mentinandu-l pentru cateva secunde la fiecare. Se periaza intai zonele exterioare, apoi cele interioare, iar la final suprafetele de masticatie, neuitand sa periem si gingiile.

 

Intrebari Frecvente

Intrebare: Care sunt modurile personalizate de periere si cum difera unul fata de altul?

Raspuns: Periuta electrica Oral-B Genius 9000 dispune de urmatoarele moduri diferite de periaj: Curatare Zilnica, Ingrijirea Gingiilor, Sensibil, Albire, Curatare Profunda si Curatare a Limbii.

-Modul Curatare Zilnica este un mod performant pentru igiena orala zilnica cu un timp de 2 minute pentru periaj. 

-Modul Ingrijirea Gingiilor este conceput pentru stimularea si masarea eficienta a gingiilor. 

-Modul Sensibil opereaza la o viteza mai mica decat modul Curatare Zilnica pentru un periaj mai delicat, recomandat persoanelor cu dinti sensibili. 

-Modul Albire are viteze alternante pentru un efect de lustruire pe suprafata dintilor, mod demonstrat ca fiind eficace in reducerea petelor de suprafata. 

-Modul Curatare Profunda a fost conceput pentru o curatare exceptionala, oferind un timp de 45 de secunde fiecarui cadran al gurii, ajungand astfel la un total de 3 minute pentru un periaj, sporind rezultatele unui periaj standard de 2 minute. 

-Curatarea Limbii este un mod special de periere pentru limba.

 

Intrebare: Ce este detectarea pozitiei si care sunt beneficiile folosirii acesteia?

Raspuns: Cand folosesti periuta de dinti electrica Genius 9000, tehnologia de detectare a pozitiei deblocheaza anumite functii suplimentare din aplicatia pentru smartphone Oral-B: monitorizare si statistici personale, modul de joc si incurajare pentru a mentine o buna tehnica de periaj; toate acestea te ajuta sa folosesti periuta asa cum recomanda medicul dentist, fara sa ratezi nicio zona a gurii in timpul periajului.

 

Intrebare: Ce capete de periaj sunt compatibile cu periuta Oral-B Genius 9000?

Raspuns: Urmatoarele capete de periaj Oral-B sunt compatibile cu Genius 9000: CrossAction, TriZone, Floss Action, 3Dwhite, Precision Clean, Sensitive.

 

Intrebare: Care sunt beneficiile accesoriului de calatorie premium?

Raspuns: Accesoriul de Calatorie Premium al periutei de dinti Genius 9000 are o structura durabila care poate fi amplasata vertical sau orizontal pentru depozitare. Acesta contine un suport pentru smartphone, care iti fixeaza telefonul in timp ce folosesti aplicatia Oral-B. 

 

Intrebare: Cat timp pot utiliza periuta electrica Oral-B Genius 9000 cu o incarcare a bateriei litiu-ion?

Raspuns: O periuta electrica Oral-B Genius 9000 incarcata complet se poate folosi pana la 12 zile, intr-un regim de utilizare normala(doua periaje de doua minute pe zi). Bateria superioara cu litiu-ion ofera o performanta sustinuta de curatare si de lunga durata, intre incarcari, iar display-ul bateriei indica exact momentul cand are nevoie de reincarcare. Ca sa te asiguri ca bateria functioneaza la capacitate maxima, foloseste-o pana sa se descarca de tot cel putin o data la 6 luni.

 

Intrebare: Cat de des trebuie sa schimb capatul de periaj? 

Raspuns: Medicii dentisti recomanda schimbarea periutei o data la 3 luni. Perii indicatori semnalizeaza atunci cand capatul de periaj trebuie schimbat.

 

 


Pretul include taxa verde 1.00 Ron/buc fara TVA

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna in 14 zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.Vezi detalii politica de returnare

Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Fanplace IT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Fanplace IT S.R.L.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 

Procedura de returnare

 

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Fanplace IT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail: [email protected]). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin Fanplace IT S.R.L.

 

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.

 

Obligatiile care revin consumatorului

 

Produsele sunt inmanate Fanplace IT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  • d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail [email protected] sau prin prezentarea la sediul Fanplace IT S.R.L cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Fanplace IT S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 20%. Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.

 

Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

Atentie! Pentru comenzile cu factura pe persoana juridica, achitate in avans, se pot ridica de la sediul nostru doar cu imputernicire semnata si stampilata!

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).            

  1. Livrare in Bucuresti cu Sameday Curier / soferi proprii. Pana in 149 lei costa 10 lei transportul.                                                                                                                             
  2. Pentru comenzi peste 149 lei transportul este gratuit in Bucuresti in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.                                                                                                                                                                     
  3. Livrare oriunde in tara prin Fan Courier. Costa 19.9 lei cu tot cu tva primele 6 kg, pentru comenzi pana in 499 lei. Pentru comenzi peste 499 lei transportul este gratuit in limita a 6 kg. Greutatea suplimentara se taxeaza cu 1 leu / kg.

Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.fanplace.ro este de 24, maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  • Imediat: Daca toate produsele sunt in stocul FANPLACE. Livarea se poate face la Sediul FANPLACE sau prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in ziua urmatoare).
  • In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
  • In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Livrarea cu verificare

  • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.

  • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limitat - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • In stoc depozit - Produsul este disponibil in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in cel mai scurt timp posibil in limita stocului fizic al furnizorilor.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
  • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari - Se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Cum platesc ?

 Plata cu Cardul prin PayU

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PayU. Vexio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

PayU Romania este o companie privata cu capital strain, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de inregistrare J40/9218/07.06.2004 si numar de identificare fiscala RO16490162.

Ramburs / Plata la livrare

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

  

Numerar la sediul nostru

Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul Vexio.
Adresa: Str. Oxigenului nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov).

In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Plata in rate card de credit (online)

BRD Finance: 1, 3, 4, 5 si 6 rate

Star Card (Banca Transilvania): 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Bonus Card (Garanti Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Alpha Bank: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

BRD: 2, 3, 4, 5 si 6 rate

CardAvantaj (Credit Europe Bank): 1, 2, 3, 4, 5 si 6 rate

Optimo Card (Credit Europe Bank): 18, 24 si 36 rate

Plata in rate se poate face doar online cu card-ul! NU se pot face plati in rate cu card-ul la sediul magazinului nostru.

 

Ordin de plata / Foaie de varsamant

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de Vexio.

Factura proforma va fi emisa in momentul efectuarii comenzii si poate fi gasita in e-mail-ul de confirmare sau in contul dumneavoastra Vexio. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la [email protected], atasand o copie a OP-ului.

 

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC FANPLACE IT SRL
Cod Fiscal: RO 31962960
Sediu social: Str. Oxigenului, nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov

Punct de lucru: Str. Oxigenului, nr. 1H, sector 3, Bucuresti (Cernica Ilfov)
Cont: RO85 BTRL RONC RT02 4735 8603
Banca: Banca Transilvania